زیاد بودن ملی پوش هم به سود استقلال است هم به ضرر این تیم

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، با اعلام اسامی تیم ملی کشورمان برای حضور در اولین اردوی آماده سازی به منظور شرکت در جام ملتهای آسیا 2019 در کشور امارات، تیم فوتبال استقلال تهران با داشتن شش بازیکن در این اردو دارای بیشترین نفر در لیست کارلوس کی روش است.

زیاد بودن ملی پوش هم به سود استقلال است هم به ضرر این تیم

ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: این موضوع هم می تواند به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم. دعوت از بازیکنان برای حضور در لیست تیم ملی می تواند برای مدعوین ایجاد انگیزه کند. از بازیکنی مثل آرمین سهرابیان که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت می گردد تا دیگرانی که بارها این موضوع را تجربه نموده اند.

وی در ادامه بیان داشت: اما این موضوع می تواند باعث گردد برخی از بازیکنان که انتظار دعوت به تیم ملی را داشتند و اینگونه نشد قدری سرخورده شوند و این موضوع روی روحیه آنها تاثیر داشته باشد. فکر می کنم این اتفاق شاید برای بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی افتاده باشد چرا که احتمالا انتظار آنها این بود که در لیست اولیه تیم ملی حضور داشته باشند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: البته زیاد بودن تعداد ملی پوشان این مشکل را هم ایجاد می نماید که تمرینات استقلال در این مقطع حساس که برای دیداری سخت و سرنوشت ساز با السد آماده می گردد از رونق بیفتد و بحث هماهنگی که الان تبدیل به اصلی ترین مشکل آبی پوشان گردیده در این تعطیلات حل نگردد.

مربی سابق تیم های پایه آبی پوشان توضیح داد: شفر باید از همه تجربه اش در این مقطع حساس استفاده کند و تمرینات را طوری مدیریت کند که تیمش در اوج دوران آمادگی و هماهنگی به مصاف السد برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 19

به "زیاد بودن ملی پوش هم به سود استقلال است هم به ضرر این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیاد بودن ملی پوش هم به سود استقلال است هم به ضرر این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید