سازمان میراث فرهنگی اقدامات مناسبی را در حوزه زیرساخت های گردشگری انجام داده است

به گزارش تور کیش، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان میراث فرهنگی، در طول یک سال گذشته اقدامات مناسبی را به ویژه در حوزه ایجاد زیرساخت های گردشگری انجام داده است.

سازمان میراث فرهنگی اقدامات مناسبی را در حوزه زیرساخت های گردشگری انجام داده است

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ادامه داد: در هفته های گذشته مرمت فاز اول بافت تاریخی قصبه نطنز شروع شد که نمایانگر اهتمام مسئولان سازمان میراث فرهنگی به توسعه گردشگری و حفظ و احیای میراث فرهنگی در بخش های مختلف کشور است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه سامان دهی صنعت گردشگری بسیاری از مسائل کشور را حل می­ کند، ادامه داد: این صنعت در حوزه اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری برای کشور بسیار موثر است و بسیاری از فارغ التحصیلان و نیروهای آماده کار علاقه مند فعالیت در حوزه گردشگری هستند که باید از این ظرفیت استفاده گردد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اضافه نمود: ورود گردشگر خارجی علاوه بر اثربخشی مطلوب در راستای مسائل اقتصادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز فواید مهمی برای کشور دارد و گردشگران خارجی می توانند به مثابه سفرای فرهنگی برای ایران باشند.

او در انتها اضافه نمود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاقه مند به راهگشایی در مسائل مربوط به هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند و اقدامات کارشناسی شده در این حوزه قطعاً مورد حمایت نمایندگان خانه ملت قرار خواهد گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 60

به "سازمان میراث فرهنگی اقدامات مناسبی را در حوزه زیرساخت های گردشگری انجام داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی اقدامات مناسبی را در حوزه زیرساخت های گردشگری انجام داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید