فوتبال دنیا، فلینی با تغییر چهره هواداران و هم تیمی هایش را غافلگیر کرد!

به گزارش تور کیش، فوتبال دنیا – هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد، طرفدارانش در شبکه های اجتماعی را با گذاشتن یک پست در اینستاگرام غافلگیر کرد.

فوتبال دنیا، فلینی با تغییر چهره هواداران و هم تیمی هایش را غافلگیر کرد!

به گزارش خبرنگاران، مروان فلینی در فاصله یک هفته به سی و یکمین سالروز تولدش، طرفداران خود را با گذاشتن عکسی جدید از خود در صفحه اینستاگرامش غافلگیر کرد.

طرفداران منچستریونایتد که در یک سال اخیر به دیدن هافبک بلژیکی شان با موهای مجعد روشن عادت نموده بودند، این بار او را با موهای کاملاً کوتاه و تیره دیدند.

فلینی که به اردوی تیم ملی بلژیک دعوت نشده است، از وقفه بازی های لیگ برتر به خاطر برگزاری بازی های ملی برای انجام یکسری کارهای شخصی مثل رفتن به آرایشگاه و تغییر چهره استفاده نموده است. او در کنار عکس جدیدش نوشته است: سال جدید، چهره جدید.

انتشار این پست نه تنها طرفداران بلکه هم تیمی های فلینی را هم غافلگیر نموده است و بعضی از آنها در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند. اریک بایی مدافع منچستریونایتد با یک نه طولانی واکنش نشان داده است و این دقیقاً همان کاری بوده که دریس مرتنس هافبک تیم ملی بلژیک انجام داده است. جالب ترین واکنش اما متعلق به وینسنت کمپانی، مدافع میانی تیم ملی بلژیک است که نوشته: این عکس نمی تواند واقعی باشد. حتماً فتوشاپ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 82

به "فوتبال دنیا، فلینی با تغییر چهره هواداران و هم تیمی هایش را غافلگیر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فلینی با تغییر چهره هواداران و هم تیمی هایش را غافلگیر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید