نفس راحت گواردیولا بعد از شکست هوفنهایم در خانه

به گزارش تور کیش، سرمربی منچسترسیتی از کسب سه امتیاز دیدار با هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

نفس راحت گواردیولا بعد از شکست هوفنهایم در خانه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، در حالی که هوفنهایم در دقیقه یک دروازه منچسترسیتی را باز کرد، دو بار دروازه خود را باز گردیده دید. سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا گلزنان تیم سیتی بودند. سیتی که در بازی اول برابر لیون شکست خورده بود توانست با کسب سه امتیاز این دیدار به رده دوم جدول گروه راه یابد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: بعد از شکست در بازی اول خودامن در لیگ قهرمانان خیلی مهم بود که این دیدار را شکست نخوریم. متاسفانه خیلی زود دروازه ما باز شد ولی نشان دادیم شخصیت داریم و خیلی زود به بازی برگشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. همیشه شکست دادن تیم های آلمانی در خانه خودشان سخت است و در این دیدار هم تیم هوفنهایم بسیار خوب بازی کرد و با نظم خاصی در دفاع و حمله شرکت کرد.

گواردیولا در ادامه گفت: خیالم راحت شد. اگر این دیدار را برنده نمی شدیم کارمان در گروه ممکن بود سخت گردد ولی توانستیم در اواخر بازی مزد بازی خوبمان را بگیریم و گل دوم را به ثمر برسانیم. شکست برابر لیون را حالا جبران کردیم و باید منتظر بازی های بعد باشیم.

این مربی اسپانیایی درباره نظر داور که پنالتی روی سانه را تشخص نداد گفت: می خواهم بازی های بعد کنار بازیکنانم باشم و مثل بازی با لیورپول و موناکو با مجازات روبرو نشوم و یبنابراین صحبتی درباره داوری نمی کنم.

بازی بعدی منچسترسیتی در لیگ برتر برابر لیورپول است که این دیدار در آنفیلد برگزار می گردد و اهمیت زیادی برای دو تیم در راه حفظ صدر جدول دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 46

به "نفس راحت گواردیولا بعد از شکست هوفنهایم در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس راحت گواردیولا بعد از شکست هوفنهایم در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید