کنایه برانکو به کی روش: سرمربی تیم ملی را نمی شناسم که برنامه هایش را بدانم

به گزارش تور کیش، من هنوز نمی دانم که تعطیلات لیگ قطعی هست یا نه چون خبری از برنامه تیم ملی ندارم و حتی نمی دانم چه کسی قرار است تیم ملی را راهنمایی کند.

کنایه برانکو به کی روش: سرمربی تیم ملی را نمی شناسم که برنامه هایش را بدانم

به گزارش خبرنگاران ، سرمربی پرسپولیس اگر چه مخالفتی با حضور بازیکنانش در تیم ملی ندارد اما برای کنایه زدن به کارلوس کی روش از همین فرصت کوچک هم استفاده می نماید. او در پاسخ به پرسشی درباره حضور احتمالی بازیکنانش در تیم ملی پیش از دو بازی لیگ برتری برابر نساجی و بازی برگشت برابر الدحیل در لیگ قهرمانان گفته: من همیشه به تیم ملی بازیکن می دهم چرا که تیم ملی در اولویت واقع شده است. ظاهراً برنامه های تیم ملی هم خیلی عالی انجام گردیده است.

این تازه نخستین کنایه برانکو ایوانکوویچ به کی روش بود چرا که او در ادامه گفته: بعد از بازی با الدحیل به مدت 3 روز تمرینات را تعطیل کردیم اما بعد از آن کار ما فشرده خواهد شد. البته من هنوز نمی دانم که تعطیلات لیگ قطعی هست یا نه چون خبری از برنامه تیم ملی ندارم و حتی نمی دانم چه کسی قرار است تیم ملی را راهنمایی کند. من هیچ چیزی از شرایط فعلی تیم ملی نمی دانم و به همین دلیل فعلاً نمی توانم برنامه ریزی خاصی انجام دهم. اصلا نمی دانم که اردویی برای تیم ملی برگزار می گردد یا نه.

به برانکو یادآوری نموده اند که رئیس فدراسیون پیش از سفر پرسپولیس به قطر در تمرین این تیم از بازگشت کی روش به تهران خبر داده بود و او همچنان خود را بی خبر نشان می دهد: من خبر ندارم. فقط می دانم هنوز برنامه ای به صورت رسمی به مربیان اعلام نگردیده و به همین دلیل هنوز نمی دانیم که سرمربی تیم ملی کیست و برنامه های این تیم چیست.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 14

به "کنایه برانکو به کی روش: سرمربی تیم ملی را نمی شناسم که برنامه هایش را بدانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه برانکو به کی روش: سرمربی تیم ملی را نمی شناسم که برنامه هایش را بدانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید