استفاده از کفپوش چوبی تیره در بازسازی ساختمان سایر مقالات

به گزارش تور کیش، یکی از انتخاب های بازسازی ساختمان انتخاب نوع کفپوش می باشد شما می توانید برای کفپوش منزل تان از سنگ، سرامیک ،پارکت و غیره با رنگ های متفاوت بهره ببرید. یکی از کفپوش هایی که بسیار محبوب بوده و هیچگاه از مد نمی افتد کف پوش های چوبی تیره میباشد. با استفاده از این کفپوش ها می توانیم زیباترین تضادها را به راحتی در دکوراسیون داخلی خود به وجود آورد.

استفاده از کفپوش چوبی تیره در بازسازی ساختمان سایر مقالات

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از فضا هایی که در بازسازی منزل می توان از کفپوش های چوبی تیره استفاده کرد نشیمن می باشد این کف پوش های چوبی تیره فضا را بسیار زیبا شیک و مدرن می سازد و علاوه بر این طول عمر زیادی دارد و به راحتی به راحتی آسیب و هیچگاه از مد نمی افتد لذا با توجه به ویژگی های یاد شده استفاده از این نوع کفپوش ها بسیار انتخابی مناسب و مالی می باشد.

با اینکه رنگ های تیره در عناصر و متریال های مختلف بسیار ساده و شیک به نظر می رسد اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که ریسک استفاده از این کفپوش ها در فضاهای کوچک تر بسیار بیشتر از فضاهای عظیم میباشد در طراحی اتاق های پیشرفته و شیک با برابری متناسب نور و رنگ میتوان ریسک این کار را کاهش داد تا به یک نتیجه مناسب برسید. بنابراین در اتاق هایی که کفپوش های چوبی تیره استفاده میگردد باید رنگ دیوارها طوری باشد که به فضای شما روحی تازه ببخشد و حس راحتی را به افراد القا کند یعنی رنگ های دیوار باید طوری انتخاب گردد که در مرحله اول نور فضا را تنظیم کند و بعد تضاد و کنتراست چشمگیر و جذابی را ایجاد کند.

  • آیا استفاده از کفپوش چوبی تیره و یا خیلی تیره مناسب می باشد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال به آنالیز رنگ های تیره مختلف می پردازیم. چوب های قهوه ای تیره در رده اول قرار دارند ترفند استفاده از این کفش پوش ها هم این است که این کفپوش ها را با دیوارهای روشن ترکیب کنیم تا نور فضا را در حالت متعادل نگه داریم . برای رنگ دیوار ها سفید نقره ای با آبی روشن یک انتخاب مناسب می باشد بعلاوه می توان با استفاده از فرشهای با رنگ نرم و دیوار بامبو گرم ظاهری زیبا را به اتاق های خود ببخشید علاوه بر این کفپوش های چوبی تیره با دیوار های خاکستری روشن هم ترکیب خوبی به دست می آورد.

چنانچه از کفپوش های چوبی تیره در طراحی داخلی استفاده کردید و آنها را با دیوارهای روشن ترکیب کردید ولی هنوز بر این باور بودید که کف پوش نسبت به سلیقه شما باز هم تیره است در این صورت می توانید آنها را با فرش های رنگ روشن کوچک پوشش دهید اما به گونه ای نباشد که با استفاده از فرشهای عظیم تمامی فضا ها را بپوشانید زیرا دیگر کفپوش زیبایی خود را از دست میدهد .

یکی از مزایای استفاده از کفپوش های چوبی تیره و یا حتی سیاه این است که می توانیم آنها در طراحی داخلی اداری و طراحی داخلی منزل استفاده کنیم اگر در بازسازی دکوراسیون خود از این کفش را بهره ببرید تغییر چشمگیری را در فضای خود ایجاد خواهید کرد اما همیشه به یاد داشته باشید که در صورتی که از این کفپوش های چوبی تیره استفاده می کنید شما احتیاج به مبلمان و دیوارهای روشن دارید زیرا آنها با کف پوش شما ترکیب شده و تضاد زیبایی را به وجود آورد.

  • برترین شیوه ها و ترفند ها برای استفاده از کفپوش های چوبی تیره

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم زمانی که از کف پوش های چوبی تیره استفاده میکنیم احتیاج به دیوارهای روشن داریم اگر قصد دارید یک نشیمن شیک با نور کم طراحی کنید باید تضاد کف و عناصر آن فضا را در نظر داشته باشیم. مبلمان ،سقف و دیوارها را باید روشن تر از کف انتخاب کنید جوری که فقط مکمل فضای اتاق باشد. توصیه می گردد از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ در کنار این کفپوش ها بهره ببرید.

  • در چه مواردی استفاده از کفپوش های چوبی تیره پیشنهاد نمی گردد

  1. در اتاق هایی که به طور قابل توجهی مقدار آن ها کوچک می باشد این کار توصیه نمی گردد زیرا با استفاده از این کفپوش های تیره در فضاهای خیلی کوچک تنها فضا را شلوغ تر و کوچکتر نشان می دهید. بنابراین اگر فضای منزل شما بسیار کوچک است پیشنهاد می گردد که رنگ های تیره را کنار بگذارید اما اگر باز هم اصرار به استفاده از این رنگ ها را دارید می توانید از یک صفحه ای که عرض آن 8 اینچ می باشد در طراحی دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید این صفحات فقط می توانید رنگ ها را متعادل جلوه دهید.
  2. در فضاهایی که لوازم جانبی و مبلمان ان ها تیره تهیه شده اند در این صورت استفاده از کف پوش های تیره کار اشتباهی می باشد شاید در وهله اول شما این فکر را بکنید که با رنگهای تیره با یکدیگر ترکیب خوبی را به وجود می اورید اما به علت این که رنگ ها تعادل ندارند بسیار خسته کننده به نظر می رسند.
منبع: هیرادانا
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1724

به "استفاده از کفپوش چوبی تیره در بازسازی ساختمان سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کفپوش چوبی تیره در بازسازی ساختمان سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید