این هنرمند با برگ های و بقایای گیاهان روی زمین، پرتره های نفیسی از حیوانات و حشرات می سازد

به گزارش تور کیش، یک هنرمند مقیم مونترال به نام راکو اینو در آثار زیبا و تحسین برانگیز خود ارتباطات طبیعی را برجسته می کند. او با استفاده از بقایای گیاهان، برگ ها، گلبرگ ها و شاخه ها، آثاری از حیوانات مختلف، شامل پرندگان و ماهی های رنگارنگ، خلق میٰ کند.

این هنرمند با برگ های و بقایای گیاهان روی زمین، پرتره های نفیسی از حیوانات و حشرات می سازد

اینو قبل از انجام این چیدمان های گیاهی، طراحی، نقاشی، طراحی گرافیک و مجسمه سازی می کرد. او می گوید: طبیعت همیشه منبع الهام بخشی بوده است. در یک روز افسرده کننده، گویی نشانه ای دریافت کردم. بوته گل رز در حیاط پشتی خانه من با باد خش خش می کرد، بنابراین من بیرون رفتم و با گلبرگ ها و چند ساقه و برگ که پیدا کردم، اولین مجسمه حشرات خودم را درست کردم.

او اجازه می دهد که خود محیط به او القا کند که می خواهد چه بسازد. پالت رنگ چیدمان های او بسته به فصل تغییر می کند. به عنوان مثال، در پاییز، او از برگ های سرخ استفاده می کند و در بهار، حیوانات او از شکوفه ها و شاخ و برگ سبز ساخته می شوند.

او می گوید: معمولاً مواد خاصی مانند برگ یا شاخه ای را پیدا می کنم که برایم جالب باشد. من دوست دارم زیبایی مواد را برجسته کنم و اجازه دهم طبیعت از طریق خلاقیت هایم جلوه کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2025

به "این هنرمند با برگ های و بقایای گیاهان روی زمین، پرتره های نفیسی از حیوانات و حشرات می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هنرمند با برگ های و بقایای گیاهان روی زمین، پرتره های نفیسی از حیوانات و حشرات می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید