باید به اعضای نو هیات مدیره استقلال زمان داد

به گزارش تور کیش، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر این باشگاه و عزل و نصب هایی که در هیات مدیره اجرا شده گفت: متاسفانه تجربیات گذشته باعث شده تا عمدتاً استقلالی ها به هر انتخاب و انتصابی بدبینانه نگاه کنند و ذهنیت خوبی به افراد تازه نداشته باشند.

باید به اعضای نو هیات مدیره استقلال زمان داد

وی اضافه کرد: پرویز مظلومی که از پیشکسوتان صاحب شناسنامه استقلال است و نیاز به شرح و معرفی من ندارد و اصغر ملکیان هم از مدیران با سابقه در فوتبال ایران است که علاقمندی او به استقلال از قدیم کاملاً مشخص بوده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه هیات مدیره هنوز ناقص است و قطعاً باید نفر یا نفراتی به آن اضافه شوند، اما به نظر من نباید از الان و بدون آنکه به این نفرات فرصت کار داده شده روی آنها و عملکردشان قضاوت کرد. بدیهی است که باید اجازه داد هیات مدیره نو کارش را در آرامش آغاز کند.

مهران پور شرح داد: استقلال در یک برهه بسیار مهم از حیات خود واقع شده است و هر گونه تنش اضافه در این مقطع می تواند مسائل این تیم را مضاعف کند. لذا باید کمک کرد تا آرامش به این باشگاه بازشود.

هافبک سابق آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل گل گهر هم بیان داشت: بازی خوب و منطقی از شاگردان مجیدی دیدیم و آنها در دیداری پیروز شدند که ارزش واقعی امتیازات آن بیشتر از 3 امتیاز بود. این پیروزی می تواند تا حدود زیادی کسب سهمیه آسیا برای فصل بعد را تضمین کند.

وی بیان داشت: البته ایجاد فاصله با تیم های تعقیب کننده به منزله تضمین سهمیه آسیا نیست و این تیم باید در بازی های آینده هم تلاش مضاعفی برای کسب نتایج مطلوب داشته باشد. استقلال هنوز بازی های سخت دیگری تا انتها فصل دارد که باید در آنها هم پیروز شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1712

به "باید به اعضای نو هیات مدیره استقلال زمان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به اعضای نو هیات مدیره استقلال زمان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید