بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark - خوب در حد پرچمداران 2018!

به گزارش تور کیش، بدون شک یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین گوشی هایی که امسال رونمایی شده، Galaxy Z Flip سامسونگ است. دلیل اصلی این موضوع فرم طراحی جالب و نمایشگر تاشوی این دستگاه است. اما در بخش سخت افزار، این گوشی به جذابیت طراحی آن نیست و حداقل این موضوع با بررسی دوربین گل بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark کسی Z Flip توسط DxOMark تا حدی اثبات شده است.

بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark - خوب در حد پرچمداران 2018!

مشخصات دوربین گلکسی Z فلیپ سامسونگ

  • دوربین های دوگانه
  • سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8، لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس اتوماتیک با تشخیص فاز Dual Pixel و اندازه سنسور 1/2.55 اینچی
  • سنسور دوم 12 مگاپیکسلی از نوع فرق عریض با f/2.2
  • دارای فلش LED
  • قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه

بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark

به طور کلی تیم DxO به گوشی گلکسی Z فلیپ امتیاز 105 را داده اند که این امتیاز بدی به حساب نمی آید، البته اگر در سال 2018 معرفی شده باشد. گوشی تاشو سامسونگ با این امتیاز در جدول پس از آیفون XS و آیفون XS Max، پرچمداران 2 سال پیش اپل قرار گرفته است.

البته این اصلاً به آن معنا نیست که دوربین های Z فلیپ مشکل خاصی دارند، بلکه موضوع اینست که رقابت دربخش گوشی های پریمیوم و بالارده حساس تر از همیشه است و دوربین های این گوشی مطابق با استانداردهای امروز نیست. جزئیات ثبت شده در برخی شرایط پایین است، فوکوس اتوماتیک گاهاً کند عمل می کند و دوربین فوق عریض نیز در رنگ ها را لبه سوژه ها دقیق ثبت نکرده و در محیط های داخلی جزئیاتی متفاوت از واقعیت ثبت می کند.

DxOMark از مزایای دوربین گلکسی Z Flip به مواردی مانند رنج دینامیکی گسترده، ترسیم دقیق رنگ ها و وایت بالانس دقیق در کنار نویز در کمترین سطح اشاره کرد. قابلیت های ثبت ویدئو نیز قابل قبول بوده، رنگ ها درست منتقل شده و عملکرد فوکوس و لرزشگیری نیز مناسب بوده است.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 945

به "بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark - خوب در حد پرچمداران 2018!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی دوربین گلکسی Z Flip توسط DxOMark - خوب در حد پرچمداران 2018!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید