بهره مندی 99.5 درصد از خانوار های آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

به گزارش تور کیش، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت خانوار های تحت پوشش گاز در استان به 99.5 درصد افزایش یافت.

بهره مندی 99.5 درصد از خانوار های آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

به گزارش خبرنگار از ،رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از گاز 49 روستای استان با یک هزار و 15 خانوار، تعداد خانوار های روستایی بهره مند از گاز به 325 هزار و 919 خانوار افزایش یافت.

او با اشاره به سایر پروژه های گازرسانی در شرکت گاز اضافه کرد: هم اکنون گازرسانی به 176 روستای استان با شتاب مطلوبی در حال انجام می باشد که با تداوم فرایند فعلی، تمام تعهدات گازرسانی در سال 1400 را عملی خواهیم کرد.

رهنمای توحیدی از رشد چشمگیر گازرسانی به بخش های تولیدی و صنعتی استان اطلاع داد و توضیح داد: این بخش های زیرساختی با اولویت، تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت و در حال حاضر هشت هزار و 721 واحد صنعتی جز و عمده مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

او با اشاره به عملکرد اجرایی در مورد مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به واحد های تولیدی و صنعتی ادامه داد: از زمان اجرای مصوبه شورای اقتصاد تا به امروز (هفته دولت سال1400)، گاز 752 واحد مشمول مصوبه تامین شده و گازرسانی به 257 واحد به جامانده هم در دستور کار شرکت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد: در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی مشترکان در فصول سرد سال و آمادگی برای مواجهه با شرایط بحران احتمالی ناشی از شرایط آب و هوایی در نیمه دوم هر سال، اقدامات فنی و پیشگیرانه از جمله بازدید های میدانی، مقاوم سازی شبکه های گازرسانی، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی، سرویس و تعمیرات اساسی تاسیسات و... در شرایط آب و هوایی مناسب و غالباً در نیمه اول سال انجام می شود.

او بیان داشت: امید است مجموعه این کوشش ها با همیاری مشترکین عزیز در مصرف بهینه، منجر به تحقق اهداف برنامه ریزی شده این حوزه باشد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1747

به "بهره مندی 99.5 درصد از خانوار های آذربایجان شرقی از گاز طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 99.5 درصد از خانوار های آذربایجان شرقی از گاز طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید