تور دبی ارزان: تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است، امارات را نباید دست کم گرفت

به گزارش تور کیش، بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازی مهمی مقابل امارات پیش رو داریم و برخلاف بعضی نظرها که گمان می رود امارات حریف ساده تری نسبت به یکسری حریفان دیگر است، باید این هشدار را بدهم که به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم گرفت. به خصوص که این بازی در خانه تیم حریف برگزار می گردد.

تور دبی ارزان: تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است، امارات را نباید دست کم گرفت

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ملی پوش سابق کشور خاطرنشان ساخت: امارات تیمی منسجم و یک دست است و شاید بازیکن یا ستاره شاخصی نداشته باشد، اما رفتار تیمی و انسجام آنها واقعاً قابل تحسین است.

وی اضافه نمود: اماراتی ها از دو بازی قبلی تنها دو مساوی داشتند و رفته رفته شانس صعودشان کم می گردد و برای همین این بازی برای آنها حیاتی است و همانطور که گفتم میزبان بودن آنها هم در افزایش انگیزه آنها نقش دارد.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: تیم ملی ایران باید ابتدا مراقب دروازه اش باشد چون اماراتی ها با توجه به میزبانی میل تهاجمی به خصوص در اوایل بازی بیشتر است. اگر بچه های ما حملات این تیم را خنثی نمایند و بازی را به تعادل بکشند، می توانند به باز کردن دروازه این تیم امید داشته باشند؛ چون ما مهاجمانی داریم که از برترین مهاجمان آسیا هستند و هیچ خط دفاعی قادر به ایستادگی مقابل آنها نیست.

داداش زاده توضیح داد: ما نباید همزمان به امارات و کره به خاطر پشت سر هم بودن بازی ها فکر کنیم. امروز باید تمرکزمان روی امارات باشد و پس از پیروزی برابر این تیم به فکر کره جنوبی باشیم. باید بتوانیم امارات را شکست دهیم تا با حداکثر امتیاز به مصاف کره برویم چون در این صورت با اعتماد به نفس بهتری مقابل رقیب سنتی مان بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1800

به "تور دبی ارزان: تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است، امارات را نباید دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است، امارات را نباید دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید