تور استرالیا ارزان: جشنواره ای نو برای گرما بخشیدن به شب های ملبورن در زمستان

به گزارش تور کیش، جشنواره شب سفید ملبورن یکی پیروز ترین جشنواره های استرالیا است که شبی را سرشار از نور و رنگ و موسیقی و فیلم و غذا برای مخاطبانش رقم می زند و اکنون مسئولان این شهر، ابتکار عمل دیگری را برای تکمیل آن تدارک دیده اند.

تور استرالیا ارزان: جشنواره ای نو برای گرما بخشیدن به شب های ملبورن در زمستان

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به زودی یک جشنواره ی زمستانی نو در سال 2019 در ملبورن آغاز به کار خواهد نمود و طی آن، برنامه های بی نظیر موسیقی و فرهنگی زیادی در این رویداد مهم که مانند آن هرگز در ویکتوریا مشاهده نشده است، به اجرا در خواهند آمد.

ابتکار نو دولت وابسته به حزب کار اندورز، با جان بخشیدن به تجربه های نمادین شبانه، تلاشی است همگام با جشنواره بسیار پیروز وایت نایت ملبورن که طبق جدول زمانی خود، در ماه فوریه جاری برگزار می گردد. نکته ای که از همه مهم تر است آن است که این رویداد متشکل از یک برنامه چند روزه متنوع است که معروفیت ملبورن را به عنوان شهری جهانی با زندگی 24 ساعته، خلاق و پر جنب و جوش، بیش از پیش ترقی می بخشد.

برترین بخش جشنواره سال جاری ملبورن، نمایش موزیکالی است که در اواسط سال و در شب های طولانی زمستان برگزار می گردد تا هنرمندان فرصت بیشتری برای الهام گرفتن از شب داشته باشند؛ بعلاوه، جلوتر آمدن ساعت های آغاز نمایش باعث می گردد که خانواده های بیشتری بتوانند از این رویداد بهره ببرند.

موسیقی، یکی از ارکان مهم این رویداد است که با پشتیبانی برنامه های نوآورانه ای در زمینه های طراحی، پخش فیلم، غذا، نمایش و هنرهای خیابانی از طرف گروه های استرالیایی و بین المللی برگزار می گردد.

این رویداد به یادماندنی زمستانی با اتکا بر پیروزیت های جشنواره وایت نایت 2018 برنامه ریزی شده است که شامل اجرای زنده نمایش و موسیقی و تجربیات فرهنگی و غذایی بود و پیروز ترین رویداد یک شبه فرهنگی در تقویم رویدادهای فرهنگی رشک برانگیز ملبورن به شمار می آید.

اولین برنامه از این رویداد سه روزه در آگوست سال 2019 برگزار می گردد. جزئیات زمان بندی و برنامه های این رویداد در روزهای پیش از برگزاری منتشر خواهد شد.

نقل قول های منتسب به جان ارین، وزیر گردشگری و رویدادهای مهم:

این جشنواره همه جانبه زمستانی نو باعث رونق کسب و کارهای محلی، حمایت از مشاغل و تثبیت معروفیت ما به عنوان مرکز رویدادهای مهم و فرهنگی استرالیا می گردد.

این جشنواره، ملبورن را مزین به موسیقی، پایکوبی، فیلم و غذا خواهد نمود و روش نوی که برای برگزاری آن انتخاب شده است به خانواده ها فرصت بیشتری برای لذت بردن از همه بخش های جشنواره می بخشد.

نقل قول های منتسب به دیوید اتکینز OAM، مدیر هنری وایت نایت:

این رویداد موجب می گردد که ملبورن تبدیل به صحنه ای بزرگ تر برای جلب نظر مخاطبان و به رخ کشیدن ویژگی های فرهنگی غنی ویکتوریا گردد؛ ملبورن همواره مرکز فرهنگی استرالیا بوده است و این ابتکار عمل نو، حفظ این جایگاه را تضمین می نماید.

این رویداد که با طراحی نوی عرضه شده است، فرصت های منحصربه فرد و هیجان انگیزی را برای هنرمندان، فعالان فرهنگی و موسسات فراهم می نماید تا برنامه های گسترده تری را در شب هایی طولانی تر تجربه نمایند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1928

به "تور استرالیا ارزان: جشنواره ای نو برای گرما بخشیدن به شب های ملبورن در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: جشنواره ای نو برای گرما بخشیدن به شب های ملبورن در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید