خانه شهر، هویت شهری کرمان است

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق گردشگری نیازمند مرمت، حفظ و نگهداری بناهای تاریخی هستیم.

خانه شهر، هویت شهری کرمان است

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز یکشنبه 17 بهمن در دومین روز از چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران که در محل اتاق بازرگان کرمان برگزار گردید اظهار کرد: آنالیز برنامه ششم توسعه در مجلس اجرا شده و از اهم موارد گردشگری که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته پاسخ به این سوال بوده است که تاسیسات گردشگری تحت نظر حوزه نظام صنفی نبوده و از عوارض نظام صنفی معاف هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: برای رونق گردشگری نیازمند مرمت، حفظ و نگهداری بناهای تاریخی هستیم.

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی سپس گفت: امروز در اقتصاد کشور رویکرد تمرکز گرایی داریم و همین مساله موجب شده فاصله هایی کاملا تعریف شده در اقتصاد ایجاد و تناسب وجود نداشته باشد.

پورابراهیمی بیان نمود: از ابتدای سال آینده رویکرد عدم تمرکز به ویژه در استان کرمان فراهم خواهد شد، ضمن اینکه در استان کرمان هم با نگاه رویکرد استانی و هم ملی این اقدام انجام می گردد، در کنار این کوشش، حفظ میراث فرهنگی، حوزه معماری و شهرسازی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما توسعه را بدون حفظ هویت فرهنگی قبول نداریم، توسعه باید هویت کرمانی ما را حفظ کند و تغییرات بدون نظر میراث فرهنگی اعمال نخواهد شد، ضمن اینکه خانه شهر، هویت شهری ما بوده و هست و اگر نظر تخصصی این است که صدمه ای به آن وارد نمی گردد قبول داریم در غیر این صورت اقدامی که آن را تحت الشعاع قرار دهد را نمی پذیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 731

به "خانه شهر، هویت شهری کرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه شهر، هویت شهری کرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید