خبرنگاران جام حذفی فوتبال ایران؛ شجاعت خوشه طلایی بر تجربه سپاهان نچربید

به گزارش تور کیش، ساوه - خبرنگاران - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یک مسابقه سخت و نفس گیر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران بعد از 120 دقیقه تلاش پیروز شد از سد خوشه طلایی ساوه عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

خبرنگاران جام حذفی فوتبال ایران؛ شجاعت خوشه طلایی بر تجربه سپاهان نچربید

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و خوشه طلایی ساوه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، ساعت 21 پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه برگزار شد.

شاگردان محرم نویدکیا در حالی گام به این مرحله از رقابت های جام حذفی گذاشتند که در مرحله یک شانزدهم، مس رفسنجان را دو بر یک از پیش رو برداشتند و در سوی مقابل نیز خوشه طلایی ساوه در مرحله قبلی، 3 بر صفر شهرداری بردسکن را شکست داده بود.

در حالی که به نظر می رسید سپاهان به عنوان تیم صدرنشین فصل جاری لیگ برتر برای از پیش رو برداشتن خوشه طلایی کار دشواری نداشته باشد اما سرمربی جوان زردپوشان اصفهانی با تمام قوا و بازی دادن به یاران اصلی خود، پا به میدان گذاشت.

همان طور که نویدکیا پیش بینی کرده بود، بازیکنان سپاهان برای باز کردن دروازه خوشه طلایی کار ساده ای پیش رو نداشتند و در نهایت نیز 90 دقیقه تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل به نتیجه نرسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

در 15 دقیقه ابتدایی وقت های اضافه، هر چند مانند 90 دقیقه وقت معمول این مسابقه بازیکنان سپاهان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند و کار به وقت های اضافه دوم کشید.

نهایتاً در دقیقه 116 بود که مقاومت بازیکنان خوشه طلایی شکست و محمد محبی پیروز شد روی موقعیت تک به تکی که با پاس در عمق هم تیمی هایش بدست آورده بود، گل نخست این مسابقه را به ثمر برساند.

بازیکنان خوشه طلایی که همه چیز را از دست رفته می دیدند، چهار دقیقه بعد یعنی در دقیقه 120، گل دوم را از سجاد شهباززاده دریافتند کردند تا خیال کادر فنی سپاهان از صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران راحت شود.

در نهایت، بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم، داور مسابقه سوت سرانجام را به صدا درآورد که با این نتیجه، سپاهان در یک بازی سخت و نفس گیر پیروز شد به مرحله یک چهار نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1582

به "خبرنگاران جام حذفی فوتبال ایران؛ شجاعت خوشه طلایی بر تجربه سپاهان نچربید" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران جام حذفی فوتبال ایران؛ شجاعت خوشه طلایی بر تجربه سپاهان نچربید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جام حذفی فوتبال ایران؛ شجاعت خوشه طلایی بر تجربه سپاهان نچربید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید