خبرنگاران سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند

به گزارش تور کیش، قم - خبرنگاران - فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری سه دزد یک مطب دندان پزشکی در قم گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیق های انجام شده به 20 فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف کردند.

خبرنگاران سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند

به گزارش صبح آدینه خبرنگاران، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی گفت: در پی سرقت از یک مطب دندانپزشکی در قم به وسیله تخریب قفل محل مذکور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم نهاده شد.

وی اضافه نمود: در آنالیز های انجام شده تعیین شد، 2 مرد و یک زن پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پیکان وانت اموال مسروقه را منتقل نموده اند، بنابراین تحقیق های پلیس در این رابطه شروع و با کوشش های انجام شده افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی قم با بیان اینکه متهمان اعتیاد به مواد مخدر دارند گفت: در ادامه بلافاصله منزل افراد دستگیر شده مورد بازرسی نهاده شده و تعداد قابل توجهی اموال مسروقه نیز کشف شد.

میرفیضی اضافه نمود: در نهایت افراد مذکور طی مواجهه با شواهد موجود به 20 فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

با تمهیدات و کوشش های انجام شده از سوی پلیس قم نرخ سرقت طی سال 99 در این استان با چهار درصد کاهش رو به رو بوده است./

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1538

به "خبرنگاران سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید