خبرنگاران طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز تا تیرماه تکمیل می گردد

به گزارش تور کیش، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز، تا تیر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگاران طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز تا تیرماه تکمیل می گردد

به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز گفت: پیش بینی شده این طرح تا تیرماه به بهره برداری برسد تا زمینه برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم سقز فراهم گردد

وی با بیان اینکه بخش های آزمایشگاه، سی تی اسکن و بچه ها در طرح توسعه، به بیمارستان تامین اجتماعی سقز اضافه می گردد، یادآور شد: در حال حاضر این بیمارستان 52 تخت دارد که با بهره برداری رسیدن طرح توسعه به 64 تخت افزایش می یابد.

طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز سه هزار مترمربع زیربنا و در 2 طبقه بوده است و تا به امروز برای ساخت آن 120 میلیارد ریال هزینه شده و در حال حاضر 83 درصد پیشرفت دارد.

استاندار کردستان امروز همچنین از پردیس سینمایی مهر سقز بازدید کرد.

این پروژه سه سالن دارد و کار عمرانی آن تقریبا انتها یافته و فقط کار محوطه سازی مانده است. این پردیس در صورت بهره برداری قابلیت نمایش هفت فیلم را در روز دارد.

مرادنیا در بازدید از طرح پردیس سینمایی مهر سقز هم با اشاره به اهمیت این شهرستان از جهات مختلف، گفت: این پردیس تا 2 هفته دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تعهد اجرای چند پروژه را به مردم سقز در سال های گذشته داده ایم، اضافه نمود: پارسال بیمارستان شفا و تصفیه خانه آب این شهر به بهره برداری رسید و کوشش می کنیم فرودگاه را نیز تا قبل از انتها خرداد به اتمام برسانیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1636

به "خبرنگاران طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز تا تیرماه تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز تا تیرماه تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید