در اصفهان کجا را برای اقامت انتخاب کنیم؟

به گزارش تور کیش، شهر تاریخی اصفهان پر از هتل های خوب، سنتی و زیباست که معمولا انتخاب از میان آنها، کار سختی ست. ما در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های خوب این شهر را به شما بطور کامل معرفی کنیم تا اگر خواستید هتل تان را از میان آنها انتخاب کنید، کار راحت تری داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

در اصفهان کجا را برای اقامت انتخاب کنیم؟

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

اقامتگاه های سنتی متعددی در شهر اصفهان وجود دارد که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را دارند، اما یکی از باصفاترین آنها، اقامتگاه سنتی کریاس این شهر است. این اقامتگاه سنتی، در دوران قاجار ساخته شده و بیشتر از یک قرن قدمت دارد، البته در سال 1397 مورد بازسازی نهاده شده و در قالب یک اقامتگاه سنتی، برای میزبانی از مسافران شهر اصفهان، آماده شده است. کریاس تنها 15 واحد اقامتی دارد که در طبقه همکف و اول این اقامتگاه قرار دارند و شما می توانید هر یک از آنها را رزرو نمایید. این هتل تا میدان نقش دنیا اصفهان فاصله زیادی ندارد و در کوچه های اطراف خیابان استانداری نهاده شده است.

رزرو آنلاین هتل های مشهد از اینجا

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی دیگر از هتل های معروف شهر اصفهان که سنتی نیست، اما جزو برترین هتل های این شهر است، هتل پارسیان کوثر می باشد. این هتل پنج ستاره، در هفت طبقه کلا 225 واحد اقامتی دارد که می توانید آنها را بصورت آنلاین رزرو کنید و در این هتل اقامت داشته باشید. جالب است بدانید که این هتل، یکی از قدیمی ترین هتل های شهر اصفهان است که بیشتر از 50 سال از ساخت آن می گذرد. این هتل فاصله کمی با سی و سه پل دارد و خیلی راحت می توانید خودتان را پیاده به این جاذبه تاریخی اصفهان برسانید و آنجا قدم بزنید. این هتل پنج رستوران مختلف دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهند و می توانید برای صرف ناهار و شام، به آنها مراجعه کنید و دیگر به رستورانی خارج از هتل نروید. این هتل امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی دارد که می توانید حین اقامت از آنها بهره ببرید و تجربه بهتری را از اقامت در این هتل داشته باشید.

برای رزرو هتل اصفهان کلیک کنید.

هتل سنتی اصفهان

آخرین هتلی که در اصفهان است و قرار است آن را به شما معرفی کنیم، هتل سنتی اصفهان است. این هتل نیز جزو هتل های قدیمی شهر است که ساختمان آن حدود 500 سال پیش و در دوران صفویه ساخته شده است. هتل سنتی در سال 1385 مورد بازسازی نهاده شد و این روزها با 16 اتاق، از مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، میزبانی می نماید. هتل سنتی در خیابان حکیم اصفهان ساخته شده و به میدان نقش دنیا بسیار نزدیک است.

رزرو اینترنتی هتل

شما می توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، هتل در شهر مورد نظرتان را برای تاریخ تعیین شده، رزرو نمایید و هزینه آن را نیز آنلاین بپردازید. شما بعلاوه می توانید با رزرو هتل تهران از وبسایت اسنپ تریپ بصورت آنلاین، برترین قیمت را پرداخت کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2080

به "در اصفهان کجا را برای اقامت انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اصفهان کجا را برای اقامت انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید