دیبالا در پرسپولیس

به گزارش تور کیش، علی شجاعی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می نماید در ابتدای سال 1400 مجبور به جراحی کتف خود شد و علاوه بر از دست دادن بازی های انتهایی لیگ بیستم، پیش فصل را نیز تحت نظارت پزشک و دور از تمرینات گروهی بود تا برای حضور در ترکیب پرسپولیس کار بسیار سختی را در پیش داشته باشد.

دیبالا در پرسپولیس

علی شجاعی اکنون در لیست زیر 25 ساله های پرسپولیس قرار گرفته است اما در صورت تمایل یحیی به تمدید با او، این بازیکن از فصل بعد سهمیه بزرگسال محسوب می گردد؛ بنابراین شجاعی برای متقاعد کردن کادرفنی پرسپولیس به منظور اختصاص دادن یک سهمیه بزرگسال به او باید هرچه در توان دارد رو کند.

شجاعی در بازی مقابل پیکان تنها چند دقیقه بازی کرد و درحالی که پرسپولیس در لحظات آخر بازی تحت فشار قرار داشت گل سوم را به پیکان زد تا آمادگی اش را نشان دهد.

شماره 23 سرخ ها در بازی مقابل ویستاتوربین به عنوان مدافع چپ از ابتدا به میدان رفت و پنج قطع توپ، دو نبرد هوایی پیروز، دقت پاس 78 درصدی به همراه 4 پاس کلیدی را ثبت کرد و پس از به بازی رفتن سعیدآقایی، او که به یک خط جلوتر اضافه شده بود پیروز شد چهارمین گل پرسپولیس را به زیبایی به ثمر برساند.

خط هافبک پرسپولیس ترافیک سنگینی دارد اما این بازیکن چپ پا می تواند مدعی نو بازی در پست دفاع چپ باشد و با سعید آقایی رقابت کند. قابلیت بازی در دفاع و هافبک و بعلاوه گلزن بودن این بازیکن می تواند به او برای انجام بازی های بیشتر در پرسپولیس یاری کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1964

به "دیبالا در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید