راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم پاناسونیک؛ با دوام و ارزان

به گزارش تور کیش، پاناسونیک با فراوری تلفن های بی سیم با ظاهر زیبا و طراحی متنوع توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از برندهای مطرح در زمینه فراوری تلفن در سطح دنیا گردد. محصولات این شرکت را می توان در محیط های مختلفی اداری و خانگی مورد استفاده قرار داد. انتخاب برترین تلفن بی سیم پاناسونیک کار راحتی نیست و امکانات بی نظیر تلفن های این شرکت باعث شده تا مشتریان در انتخاب دچار تردید شوند. در این مقاله به معرفی برترین تلفن های بی سیم پاناسونیک با قیمت های مختلف می پردازیم.

راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم پاناسونیک؛ با دوام و ارزان

برترین تلفن بی سیم پاناسونیک: ویژگی های منحصر به فرد

تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای ویژگی های خاصی هستند. همه یا بعضی از این ویژگی ها در بیشتر تلفن های این برند وجود دارد. بعضی از این ویژگی ها شامل: نمایش دهنده شماره تلفن (ID Caller)، منشی تلفن دیجیتال، دفترچه تلفن 100 شماره ای و تنظیم روی حالت سایلنت (silent) است. بعلاوه با به استفاده از این تلفن ها شما می توانید شماره های مزاحم را نیز مسدود کنید. در ادامه به معرفی 10 تلفن از لیست برترین تلفن های بی سیم پاناسونیک با قیمت مناسب خواهیم پرداخت.

برترین تلفن بی سیم پاناسونیک: تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

اولین مورد از لیست برترین تلفن بی سیم پاناسونیک، مدل KX-TG3611BX اصل ژاپن است. این گوشی را نمی توان در لیست پرچم داران و دستگاه های رده بالا دانست اما به عنوان یک گوشی تلفن با قیمت مناسب عملکرد بسیار خوب و قابل توجهی دارد. KX TG3611BX با داشتن یک گوشی و برد 50 متر به صورت داخلی و 300 متر خارجی، توانسته جایگاه مقبولی در میان گوشی های پاناسونیک را به خود اختصاص دهد. بلندگوی دیجیتال و حافظه داخلی تا امکان ذخیره 50 شماره تلفن، از جمله سایر ویژگی های این گوشی است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

نوبت به یکی دیگر از برترین تلفن های بی سیم پاناسونیک رسیده است. تلفن KX-TG6811 به عنوان یکی از گو شی های میان رده و بدون منشی تلفنی روانه بازار شده تا با کیفیت بالای خود رقبا را به چالش بکشد. اگر بخواهیم به سایر ویژگی های این گوشی اشاره کنیم نباید کیفیت صدای بالای این گوشی، تکنولوژی DECT و صفحه تک رنگ (Monochrome) را از یاد ببریم. Noise Reduction به کار رفته در این گوشی باعث کاهش صداهای مزاحم شده و می توان گفت در حین استفاده از این گوشی تا حد زیادی نویز و صدای اضافی حذف شده و به گوش نمی رسد. حافظه آن قابلیت ذخیره سازی 100 شماره تلفن را دارد و در بخش تماس ها می توان تا 50 تماس را آنالیز کرد. اگر قصد خرید تلفن بی سیم و ارزان دارید، این گوشی انتخاب مناسبی است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدلKX-TG3711

KX-TG3711 نیز یکی از برترین گوشی های تلفن بی سیم پاناسونیک است که با داشتن ظاهر ساده توانسته نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این تلفن ساده است و ویژگی خاص و شگفت انگیزی ندارد اما کیفیت بالای ساخت آن باعث شده تا بتواند تبدیل به دستگاهی گردد که شما سال های زیادی از آن بهره ببرید. شارژدهی تا بالای 10 ساعت، برد داخلی 50 متر و خارجی 300 متر، بلندگوی داخلی، حافظه دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره سازی 100 شماره و حالت شب بعضی از ویژگی های این تلفن است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن دکمه های فیزیکی بزرگ اشاره نمود که به سالمندان یاری می نماید بدون روبرو با مشکل از آن استفاده نمایند.

برترین تلفن بی سیم پاناسونیک: مدل KX-TGF310

اگر در پی ترکیبی از تلفن رومیزی و تلفن بی سیم هستید، KX-TGF310 را می توانید در لیست خرید خود قرار دهید. بیاید ابتدا نگاهی به ظاهر این مدل از برترین تلفن های بی سیم پاناسونیک بیاندازیم. ظاهر زیبا با رنگ مشکی و انحنای موجود در بدنه باعث شده تا این تلفن تبدیل به گوشی شیک و زیبا گردد. صفحه نمایش به کار رفته روی گوشی بزرگ است و تقریبا از فاصله دو متری نیز به سادگی می توانید اطلاعات روی آن را ببینید. صفحه نمایش علاوه بر بزرگی، قابلیت تغییر زاویه دارد و بنابراین می توانید آن را در زاویه مناسب خود قرار دهید. دستگاه هم به صورت بی سیم و هم به صورت رومیزی است و به این ترتیب دیگر نگرانی از بابت باتری نخواهید داشت. در واقع در کنار گوشی رومیزی، یک گوشی بی سیم نیز قرار گرفته است.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که تمایل به مسدود کردن شماره مزاحم دارید، این گوشی حتما توجه شما را جلب خواهد نمود. دکمه Call Block مستقیما روی خود گوشی تعبیه شده و به این ترتیب شما به راحتی می توانید هر شماره ای را مسدود کنید. یکی دیگر از نگرانی های افراد حین خرید گوشی بی سیم، باتری است. این گوشی را می توان در لیست گوشی های تلفن بی سیم پاناسونیک با برترین باتری دانست. علاوه بر آن حالت DND یا همان Do Not Disturb نیز به کاربر یاری می نماید تا در زمان های مختلف گوشی را در حالت بدون دسترسی قرار دهد تا زنگ نخورد و به این ترتیب شارژ آن حفظ گردد. البته می توانید شمار ه های خاصی را به عنوان استثنا در این لیست قرار دهید تا حتی در این حالت هم تلفن در هنگام تماس آن ها زنگ بخورد. در نهایت دکمه Eco موجود روی گوشی نیز می تواند با کاهش قدرت ارتباط رادیویی جلو مصرف اضافی برق را بگیرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF382

دستگاه تلفن KX-TGF382 ساخت شرکت پاناسونیک، یکی از کاربردی ترین گوشی های بی سیم این برند است. وجود دو گوشی تلفن بی سیم در کنار یک گوشی رومیزی احتیاج هر خانه و اداره ای را رفع خواهد نمود. هر دو این گوشی ها دارای نمایشگر تلفن هستند و به وسیله بلوتوث به تلفن رومیزی متصل می شوند. این گوشی نیز دارای دکمه بلاک روی صفحه است. صفحه نمایش 1.8 اینچی و قابلیت حذف صداهای مزاحم را می توان از سایر ویژگی های این گوشی بی نظیر دانست.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320

لیست برترین گوشی های تلفن بیسیم پاناسونیک را با گوشی KX-TGF320 ادامه می دهیم. یک گوشی رومیزی کاربردی که یک گوشی بی سیم نیز در کنار خود دارد و تمام مصارف اداری و خانگی را پوشش می دهد. سیستم DECT و فرکانس 1.9 گیگاهرتز به کار رفته در این دستگاه، هیچ نوع تداخلی با سایر دستگاه های بی سیم دیگر ندارد. کیفیت سیستم صوتی گوشی مانند سایر تلفن های پاناسونیک بالاست و این گوشی نیز مانند بعضی از موارد قبلی دارای حالت های DND، مسدود کردن شماره های مزاحم، کلید شماره گیری سریع، و منشی تلفنی است. باتری به کار رفته در این گوشی از نوع نیم قلم است و دیگر در حین قطع برق نگرانی از بابت از کار افتادن تلفن نخواهید داشت. در نهایت باید گفت این گوشی از برند پاناسونیک، بیشتر انتظاراتی که هر خریدار از تلفن دارد را رفع می نماید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772

اگر در پی یک تلفن مناسب برای محیط های اداری و خانگی هستید، برترین گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک اینجاست. این گوشی با داشتن یک تلفن رومیزی و دو تلفن بی سیم به شما یاری می نماید تا یک خط تلفن را بین افراد مختلف به اشتراک بگذارید. منشی تلفنی، مسدود کردن شماره های مختلف، ذخیره سازی 50 شماره تلفن و باتری با شارژدهی 13 ساعت مکالمه، تنها بخشی از امکانات این گوشی هستند. وجود گوشی رومیزی به شما این امکان را می دهد که حتی در حین قطع برق نیز تماس های خود را از دست ندهید. اجازه دهید اندکی به LCD این گوشی بپردازیم. صفحه نمایش تک رنگ به کار رفته در این مانیتور به شما یاری می نماید تا ارقام را از فاصله دور نیز ببینید. صفحه نمایش ثابت است و امکان تغییر زاویه ندارید اما اعداد و حروف خوانا و بزرگ هستند و افراد مختلف حتی سالمندان نیز در حین کار با این دستگاه مشکل خاصی نخواهند داشت. کلید های به کار رفته در دستگاه نیز بزرگ هستند و به راحتی امکان شماره گیری را فراهم می نمایند. اگر در پی خرید یک گوشی برای اداره خود هستید، تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772 انتخاب مناسبی است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

یکی از دستگاه های خاص و پرطرفدار برند پاناسونیک، تلفن بی سیم KX-TG6671 است. ترکیب یک گوشی رومیزی در کنار گوشی بی سیم با برد داخلی 60 متر و خارجی 300 متر، در کنار امکان ذخیره سازی تا 250 شماره تلفن، بعضی از ویژگی های این تلفن را تشکیل می دهند. این گوشی نیز همچون سایر مدل ها دارای دکمه های شماره گیری سریع و منشی تلفنی است. تلفن مذکور به صفحه نمایش تک رنگ با قابلیت تغییر زاویه مجهز شده تا خیال افراد را از دسترسی به شماره ها و مشاهده صفحه نمایش راحت کند. در نهایت ویژگی دیگر این تلفن قابلیت استفاده تا 6 گوشی اضافه است که باعث شده تا دستگاه تبدیل به یک تلفن کاربردی و ارزان گردد.

تلفن پاناسونیک مدل j322

یکی دیگر از تلفن های پاناسونیک، مدل j322 است که با دو رنگ سفید و مشکی در اختیار خریداران قرار گرفته است. ساختار دکمه ها حرفه ای است و همگی دکمه ها با مقدار مناسب و زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. صفحه نمایش 1.8 اینچی این گوشی نیز باعث جذابیت بیشتر آن شده و اعداد به خوبی و به وضوح نمایش داده می شوند. این تلفن از دو گوشی بی سیم تشکیل شده و کاربران می توانند همزمان از هر دو گوشی استفاده نمایند. این موضوع به خصوص در ادارات مفید است. آنجا که استفاده از دو گوشی باعث اشغال کمتر سایر خطوط شده و تعداد کاربران را هم افزایش می دهد. در نهایت به عنوان آخرین ویژگی می توان به قابلیت ذخیره 1000شماره اشاره نمود. شما می توانید این گوشی بی نظیر را از لینک زیر بخرید.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG9581B-BLACK

آخرین مورد از لیست برترین گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک، گوشی با مدل KX-TG9581B-BLACK است. این تلفن رده بالا یکی از برترین انتخاب ها برای ادارات و شرکت های مختلف محسوب می گردد. ویژگی هایی مثل Power Backup Operation، Link To Cell، منشی تلفنی و … باعث شده تا این گوشی تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خریداران گردد. تلفن رومیزی و بی سیم به با رنگ مشکی به بازار عرضه شده و استفاده از دکمه های بزرگ با نوشته های خوانا بر جذابیت های آن افزوده است. نوشته های روی دکمه ها کیفیت بالایی دارند و پس از سا ل ها استفاده نیز پاک نمی شوند. پاناسونیک این گوشی را به صفحه نمایش بزرگ مجهز نموده تا کاربران چه در حین استفاده از گوشی بی سیم و چه در حین استفاده از گوشی رومیزی مسئله ای با تماشا اعداد و حروف نداشته باشند. در واقع هر این گوشی می تواند همه انتظارها از یک تلفن را برآورده سازد.

راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم پاناسونیک؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی10 مورد از برترین تلفن های بی سیم پاناسونیک پرداختیم. انتخاب برترین تلفن بی سیم پاناسونیک بر اساس پارامترهایی مثل قیمت، اصل ژاپن بودن و باتری اجرا شده است. محصولات پاناسونیک به علت داشتن کیفیت بالا معمولا مورد پسند بسیاری از خریداران قرار می گیرند. امیدواریم این مقاله به شما در خرید گوشی تلفن مناسب یاری کند. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادهای خود را به وسیله بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2262

به "راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم پاناسونیک؛ با دوام و ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم پاناسونیک؛ با دوام و ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید