زنگ گردشگری در استان مرکزی به صدا درآمد

به گزارش تور کیش، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ گردشگری گفت: مطلع سازی دانش آموزان نسبت به گردشگری بسترساز توسعه نیروی انسانی این صنعت است.

زنگ گردشگری در استان مرکزی به صدا درآمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز یکشنبه 8 مهرماه 97 در مراسم زنگ گردشگری، گفت: مطلع سازی دانش آموزان نسبت به گردشگری بستر ساز توسعه نیروی انسانی این صنعت است چراکه مطلع سازی این قشر، فرهنگ گردشگری را در سال های نه چندان دور نهادینه نموده و یکی از بزرگترین موانع توسعه این صنعت را که عدم گردشگری پذیری است برطرف می نماید.

حسینی اضافه نمود: معرفی گردشگری، پیامدهای گردشگر پذیری، موانع این صنعت و در نهایت معرفی پتانسیل های این حوزه در استان به دانش آموزان یکی از اصولی است که می تواند عامل توسعه گردشگری استان گردد و از این دهلیز توسعه اقتصادی و اجتماعی به دست آید.

او گفت: دانش آموز مطلع به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خود بزرگترین حافظ، مبلغ و مسئولیت پذیر این مهم در جامعه خواهد بود.

حسینی گفت: امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش استان بتوانیم دوره های آموزشی آشنایی با گردشگری و معرفی جاذبه های استان را در دستور کار قرار دهیم تا این امر سرآغازی بر پیوند این دو حوزه باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 44

به "زنگ گردشگری در استان مرکزی به صدا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ گردشگری در استان مرکزی به صدا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید