سایت الجزایری: عکاشه حمزاوی قربانی فریب تراکتور شد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری باشگاه تراکتور باوجود فسخ قرارداد با این باشگاه مدتی است که قادر به ترک ایران نیست و به دلیل عدم پرداخت مالیاتش از سوی تراکتور، ممنوع الخروج شده است.

سایت الجزایری: عکاشه حمزاوی قربانی فریب تراکتور شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این بازیکن دو روز پیش در گفتگویی از این اقدام باشگاه تراکتور انتقاد و به ورود سفارت الجزایر به این ماجرا اشاره نمود.

سایت observalgerie الجزایر ضمن بازتاب دردسر بوجود آمده برای عکاشه، از این بازیکن به عنوان قربانی فریب باشگاه تراکتور یاد کرد.

این سایت نوشت: یک فوتبالیست الجزایری در ایران با شرایط حساسی روبرو است؛ جایی که برای تجربه یک ماجراجویی حرفه ای به آنجا رفت. به دلیل امتناع باشگاه از پرداخت مالیات، این بازیکن ممنوع الخروج است. عکاشه حمزاوی یک بازیکن الجزایری است که از کیفیت بالایی برخوردار است. او در مسابقات لیگ الجزایر این را ثابت نموده است. بازیکن قبل از آنکه از فوتبال خداحافظی کند، می خواست تجربه ای را در خارج از کشور داشته باشد. وی در سال 2020 به تیم ایرانی تراکتور پیوست. ماجراجویی او اما قطعی نبود.

در بخش دیگری از مطلب این سایت آمده است: این بازیکن که نتوانسته بود به باشگاه جدید خود و به خصوص به شیوه زندگی در این کشور عادت کند، قرارداد خود را قبل از اتمام زمانش فسخ کرد. او همه چیز را داد که به کشورش برگردد اما از اعطای مجوز خروج از کشور به وی خودداری شده است. علت: سران باشگاه فعلی او از پرداخت مالیات بازیکن خودداری می نمایند در حالی که این موضوع در قرارداد پیش بینی شده است. عکاشه نمی خواهد آن مالیات را پرداخت کند با این استدلال که این کار بر عهده باشگاه است. با این حال این پرداخت شرط لازم بازگشت وی به الجزایر است. بازیکن الجزایری خود را قربانی فریب باشگاه سابق خود می داند. فریبی که او را در این کشور دورافتاده رها می نماید و نمی داند که به کجا مراجعه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1567

به "سایت الجزایری: عکاشه حمزاوی قربانی فریب تراکتور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت الجزایری: عکاشه حمزاوی قربانی فریب تراکتور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید