شروی گاردنز یکی از برترین مراکز خرید تورنتو است

به گزارش تور کیش، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، شروی گاردنز یکی از برترین مراکز خرید تورنتو است.

شروی گاردنز یکی از برترین مراکز خرید تورنتو است

این مرکز خرید بزرگ، در محل شهر سابق اتوبیکوک (Etobicoke) قرار گرفته و مرکزی لوکس و مجلل است که برندهای Sporting Life ،Hudsons Bay ،Saks Fifth Avenue و Nordstrom در آن نمایندگی دارند. این پاساژ اخیرا توسعه پیدا کرد و تقریبا به دوبرابر مساحت فعلی اش رسید. تنها در بخش شمالی این مرکز 200 فروشگاه اضافه شدند و در میان آنها برندهای مطرح Saks Fifth Avenue و Sporting Life هم دیده میشدند.

سه پارکینگ 3 طبقه، مراکز ماساژ و 3 رستوران از دیگر چیزهایی بودند که در خلال توسعه شروی گاردنز به آن اضافه شدند. مهمتر از همه اینها، فروشگاه بسیار بزرگ Nordstrom بود که به بخش جنوبی این مرکز اضافه شد. در شروی گاردنز فروشگاه های پوشاک و اکسسوری با کالاهایی مناسب برای تمام سنین عرضه می شوند. علاوه بر اینها، فروشگاه های عرضه کننده لوازم دکوری منزل، محصولات پوست و زیبایی مثل سفورا، لوازم الکترونیکی و بازی های کامپیوتری هم وجود دارند.

دو فودکورت بزرگ در این مرکز خرید دیده می شوند که فودکورت دوم بعدها به مجموعه اضافه شد و فضای روشن و بسیار راحتی دارد. وقتی در صندلی های این فودکورت می نشینید به تمام طبقات پایین شروی گاردنز اشراف دارید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2123

به "شروی گاردنز یکی از برترین مراکز خرید تورنتو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروی گاردنز یکی از برترین مراکز خرید تورنتو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید