شیائومی از خصوصیات گوشی نو خود پرده برداشت

به گزارش تور کیش، اخیرا سایتTipster Snoopy به نقل از شیائومی بعضی از خصوصیات گوشی های نو این شرکت را فاش کرد.

شیائومی از خصوصیات گوشی نو خود پرده برداشت

به گزارش خبرنگار ، به نقل از gizmochina؛ شرکت شیائومی اعلام نموده، گوشی های تازه خود به نام Xiaomi 11T و 11T Pro را در 15 سپتامبر معرفی می نماید البته این شرکت پیش از عرضه، گوشی های خود را آنالیز و آزمایش می نماید تا مسائل جزئی آن را برطرف و سپس خصوصیات دو گوشی را فاش کند. اخیرا، سایتTipster Snoopy رندر های موردی 11T / 11T Pro را به اشتراک گذاشته است.

گفته شده گوشی های تازه شیائومی می توانند در نمای جلویی، یک صفحه نمایش پانچ سوراخ مرکزی با حاشیه های باریک داشته باشند. بعلاوه در سمت راست دستگاه تنظیم کننده صدا و کلید پاور تعبیه شده، که با سنسور اثر انگشت یکپارچه است. علاوه بر این ماژول دوربین پشت دستگاه دارای سه دوربین عمودی بوده که در داخل یک ماژول مستطیلی قرار گرفته؛ بعلاوه بر روی محصولات تازه شیائومی یک فلاش سه گانه LED و بعضی سنسور های دیگر تعبیه شده است.

گزارشات نشان می دهد که Xiaomi 11T Pro دارای یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی بوده، در حالی که 11T به یک سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی مجهز است. جدا از تفاوت در بخش دوربین اصلی، پیش بینی می گردد هیچ تفاوتی در گوشی های 11T و 11T Pro وجود نداشته باشد.

براساس گزارش ها گفته می گردد تراشه Dimensity 1200 قدرت 11T را تامین می نماید. این دستگاه ها ممکن است در دو نوع مختلف مانند GB RAM + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت RAM + 256 گیگابایت ذخیره سازی عرضه شوند. طبق گزارش این سایت، انتظار می رود گوشی های تازه شیائومی در رنگ هایی مانند آبی آسمانی، خاکستری شهابی و سفید مهتابی به فروش برسند. پیش از این شیائومی گوشی ردمی10 را در 3رنگ خاکستری، کربنی، سفید و آبی براق با صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن FHD+ به بازار عرضه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1748

به "شیائومی از خصوصیات گوشی نو خود پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از خصوصیات گوشی نو خود پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید