صدور سند کاداستری برای 92 درصد از اراضی ملی

به گزارش تور کیش، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تا به امروز برای 92 درصد از اراضی ملی استان، سند کاداستری صادر شده است.

صدور سند کاداستری برای 92 درصد از اراضی ملی

پرویز توسلی زاده اجرای طرح کاداستر را از جمله برنامه های اصلی دانست و گفت : خوشبختانه در نتیجه اقدامات اجرا شده برای 92 درصد از اراضی سند کاداستری صادر شده و سه درصد در دست اقدام است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در موارد محدودی کماکان وجود تداخل در پلاک ها و حریم شهرها، صدور سند مالکیت را با مشکل روبرو ساخته که با توجه به توضیحات مدیر کل ثبت اسناد و جلسات مداوم کار گروهی که با حضور مدیران منابع طبیعی و راه و شهرسازی برگزار می گردد تا سرانجام خرداد ماه مابقی اراضی معین تکلیف و برای آن ها سند کاداستری صادر گردد.

از جمله چالش های موجود در جهت حدنگاری را نبود برطرف تداخل 68 درصد از پلاک های محدوده قرارداد ها است این مشکل ناشی از به روز نبودن نقشه هایی است که مربوط به سال 1393 است که باید در کمترین زمان ممکن حل گردد.

از دیگر موانع و چالش ها نبود همراهی مردم است باید با استفاده از ظرفیت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شورا های روستا ها و نیز ائمه آدینه، مردم را با مزایای صدور اسناد کاداستری آشنا کرد و آن ها را با این طرح همراه ساخت.

فرصت کافی به وسیله صدا و سیما و جراید استان در اختیار مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قرار دهند تا به تبیین موضوع بپردازند و مردم را با مزایای صدور اسناد کاداستری آشنا نمایند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2005

به "صدور سند کاداستری برای 92 درصد از اراضی ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور سند کاداستری برای 92 درصد از اراضی ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید