لیست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین 1400

به گزارش تور کیش، شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران هر ماه خودروهای داخلی را موردسنجش و ارزیابی قرار می دهد و در گزارشی کیفیت خودروهای داخلی را سنجیده و به معرفی باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین نمونه های داخلی می پردازد. این شرکت نتایج این ارزشیابی را ضمن مقایسه با اهداف کیفی مشخص شده برای هر خودرو، بر اساس جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب موردتجزیه و تحلیل قرار می دهد.

لیست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین 1400

لازم به ذکر است در ارزشیابی کیفی، خودرو ازنظر عیوب ظاهری و عملکردی موردبازرسی قرار می گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل های موجود، خودروهای داخلی را در 5 دسته قیمتی موردبررسی قرار می دهد و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان بین 1 تا 5 ستاره کیفی را به آنها اختصاص می دهد. هدف اصلی از این گزارش ارتقای کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

متأسفانه در این گزارش ها خبری از نمره های منفی خودروها و همچنین نوع عیوب کشف شده آنها نیست؛ بنابراین معین نمی شود که وزن ستاره های دریافتی یا ازدست رفته بیشتر بر اساس سیستم های فنی و مکانیکی یا تزییناتی و رفاهی بوده و این اشکالات و عیوب با چه هزینه ای و به چه صورتی قابل رفع است. به علاوه معین نیست که محصول خروجی از کارخانه در بازه زمانی مثلاً 3 ماهه، چه مسائل و معایب نوی را بروز خواهد داد.

بیشتر بخوانید: لیست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل بهمن 99

در ادامه، گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در فروردین 1400 را مشاهده می کنید.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2067

به "لیست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید