تور فیلیپین ارزان: معرفی هتل 3 ستاره رد پلنت اورتیگاس در مانیل

به گزارش تور کیش، هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل | Red Planet Ortigas

موقعیت هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل در بلوار شاو می باشد و تا ایستگاه مترو شاو و استارمال تنها 5 دقیقه راه دارد. امکانات خوبی که این هتل 3 ستاره در مرکز کشور فیلیپین برای شما مهیا نموده است، باعث شده تا در زمان اقامت تان، بسیار احساس راحتی داشته باشید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های مختلف هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل Red Planet Ortigas را نظیر امکانات رفاهی، تفریحی، رستوران ها و … برایتان بیان کنیم.

تور فیلیپین ارزان: معرفی هتل 3 ستاره رد پلنت اورتیگاس در مانیل

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل

در این هتل می توانید از خدمات متفاوتی بهره ببرید. بخش پذیرش هتل، در تمام مدت شبانه روز کار می نماید و این بدان معنا است که هر زمان که با کوچکترین مسئله ای روبرو شدید، می توانید با آن ها تماس گرفته و از یاری شان بهره ببرید. اگر در طول سفرتان، احتیاج داشتید که چمدان هایتان را در بخشی به امانت بگذارید، انبار بخش پذیرش برای شما تدارک دیده شده است.

در تمام قسمت های هتل، سیگار کشیدن ممنوع می باشد، اما بخش های خاصی به این منظور در هتل تعبیه شده و به این ترتیب همه نوع فردی از ماندن در این هتل راضی خواهد بود. آسانسور و اینترنت رایگان وای فای، از جمله امکانات دیگری است که هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل برایتان فراهم نموده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. در نظر بگیرید که یک پارکینگ برای استفاده مهمانان وجود دارد اما جهت بهره بردن از آن، هزینه روزانه از شما دریافت خواهد شد.

کارمندان هتل به زبان های فیلیپینی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل

این هتل متاسفانه امکانات تفریحی خاصی برای مهمانان فراهم ننموده است، اما شما می توانید از سایت کامپیوتری آن بهره ببرید و با اینترنت رایگانی که در محوطه وجود دارد، به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازید.

رستوران های اطراف هتل

  • رستوران مینامی سکی (Minami Saki by Astoria): این رستوران غذاهای ژاپنی، سوشی و غذاهای آسیایی سرو می نماید و در فاصله 100 متری هتل قرار گرفته است.
  • رستوران سکیتوری اورتیگاس (Sekitori Ortigas): رستوانی که پیش روی شماست غذاهای ژاپنی سرو می نماید و در فاصله 100 متری هتل است.
  • رستوران ایندین گاردن (Indian Garden): رستوران هندی ایندین گاردن، در فاصله 100 متری هتل و جایی برای صرف غذاهای خوشمزه هندی است.
  • کافه استارباکس (Starbucks): برای صرف یک فنجان قهوه می توانید به این کافه در 300 متری هتل بروید.

امکانات اتاق های هتل

شما می توانید در اتاق های این هتل، سرویس خوابی شیک و ساده مشاهده کنید. پنکه سقفی به همراه تهویه هوا بسیار به مطبوع شدن فضای اتاق یاری می نمایند. نظافت روزانه هتل، هر روز انجام می گیرد. میز کار، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان از دیگر امکانات داخل هتل هستند.

اتاق های هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل همگی دارای یک گاوصندوق کوچک هتلی هستند که باعث می شوند خیالتان از بابت اشیاء گرانبها و پول هایتان راحت باشد. در سرویس حمام اتاق ها، لوازم آرایشی-بهداشتی مورد احتیاج به صورت رایگان وجود دارد و از جمله آن ها می توان به شامپو، صابون، حوله، سشوار و … اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق تویین: اتاق های تویین این هتل دارای 2 تخت تک نفره هستند و مساحت آن ها 14 مترمربع است. در این اتاق ها، 2 نفر می توانند اقامت داشته باشند.
  • اتاق دبل: در این اتاق های 14 متری یک تخت دونفره کار گذاشته شده است. در صورتی که بخواهید یک تخت اضافه هم با هزینه مجزایی برایتان آورده می گردد. نهایت ظرفیت این اتاق ها، 3 نفر می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های مانیل

  • شانگریلا پلازا: 500 متر می باشد که به وسیله تاکسی 4 دقیقه ای به آن خواهید رسید. طی این راستا 6 دقیقه هم پیاده روی دارد.
  • مگامال: 800 متر است که 12 دقیقه تا آنجا پیاده روی دارد. تاکسی شما را 6 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • مرکز خرید مترو واک: 3 کیلومتر است که پیاده 25 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • تئاتر مرالکو: 4 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه ای و با قطار شهری پس از 36 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه ای خواهید رسید. پیاده روی هم 35 دقیقه زمان می برد.
  • کیدزانیا تاگیگ: 7 کیلومتر است که می توانید با 20 دقیقه تاکسی سواری به آن برسید. قطار شهری 45 دقیقه و اتوبوس 1 ساعت در راه خواهد بود.
  • مرکز فرهنگی فیلیپین: تقریبا 8 کیلومتر با شما فاصله دارد که اگر با قطار شهری بروید حدودا 1 ساعت و 10 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. تاکسی نیز 40 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید اس ام مانیلا: 9 کیلومتر از هتل فاصله دارد که می توانید با تاکسی 40 دقیقه ای و با قطار شهری 55 دقیقه ای به آن برسید.
  • شهر تاریخی اینتراموروس: 9 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 50 دقیقه مسافت آن طول می کشد. می توانید همین راستا را به وسیله قطار شهری 1 ساعته طی کنید.
  • : 10 کیلومتر است که با قطار شهری حدودا 1 ساعت در راه خواهید بود. تاکسی نیز این راستا را 45 دقیقه ای طی خواهد نمود.
  • : 10 کیلومتر با هتل شما فاصله دارد که تاکسی 50 دقیقه ای به آنجا خواهد رسید. قطار شهری 1 ساعت و 6 دقیقه برای رسیدن به این جاذبه زمان می خواهد.
  • پارک اوشن مانیل: 11 کیلومتر با هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل فاصله دارد که با تاکسی 50 دقیقه در راه خواهید بود. طی این راستا به وسیله قطار شهری 1 ساعت و 5 دقیقه طول می کشد.
  • : 11 کیلومتر فاصله اش با هتل است که این راستا با تاکسی 50 دقیقه ای طی می گردد. اگر بخواهید با قطار شهری بروید حدود 1 ساعت و 8 دقیقه طول خواهد کشید.
  • شهربازی (sm by the bay) مانیل: 11 کیلومتر مسافت آن را می توانید طی 40 دقیقه به وسیله تاکسی طی کنید. قطار شهری هم حدودا 1 ساعت و 4 دقیقه بعد شما را به این شهربازی می رساند.
  • : 10 کیلومتر مسافت آن است. اگر تور یا سفرتان ترانسفر فرودگاهی ندارد می توانید یک تاکسی بگیرید و حدودا 35 دقیقه بعد به این فرودگاه برسید. خطوط اتوبوس و قطار شهری متنوعی هم به فرودگاه می فرایند که بین 1 ساعت و 10 دقیقه تا 1 ساعت و 50 دقیقه بعد، شما را خواهد رساند.

موقعیت هتل رد پلنت اورتیگاس مانیل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Lot 5, Block 4, Shaw Boulevard, Pasig, 1600 Manila, Philippines

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1967

به "تور فیلیپین ارزان: معرفی هتل 3 ستاره رد پلنت اورتیگاس در مانیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین ارزان: معرفی هتل 3 ستاره رد پلنت اورتیگاس در مانیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید