هتل های تماشایی اصفهان را بشناسید!هتل عباسی اصفهانهتل آسمان اصفهانرزرو هتل در اصفهان

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- برخی هتل ها خودشان علت سفرند، حالا تصور کنید اگر چنین هتلی در اصفهان باشد چه می گردد ! در این مطلب به سراغ دو هتل معروف و مناسب برای اقامت در زمان سفر به اصفهان رفته ایم . البته از مزایای رزرو هتل اصفهان به صورت آنلاین و در اسنپ تریپ برایتان گفته ایم.

هتل های تماشایی اصفهان را بشناسید!هتل عباسی اصفهانهتل آسمان اصفهانرزرو هتل در اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی فقط هتلی 5 ستاره برای استراحت نیست؛ بلکه گشت و گذاری به دوره صفویه در کاروانسرایی قدیمی ست . معماری ویژه، تزئینات و دکوراسیون مجذوب کننده هتل، مکانی خیره کننده را برای هر بیننده ای پدید آورده که انگار به یک موزه پا گذاشته . به همین دلیل برای یک بار و یک شب هم که شده باید در اینجا اقامت داشت . رستوران های متفاوت و منوهای گوناگون در هتل عباسی اصفهان برای مهمانان قرار گرفته.

پرسنل حرفه ای هتل از شما پذیرایی نموده و خدمات و روم سرویس به برترین نحو ارائه می گردد . اتاق های 1 و 2 تخته استاندارد با قیمت مناسب و اقتصادیف تا سوئیت های منظره و قاجار در این هتل 5 ستاره و دیدنی قابل رزرو است . موقعیت مکانی هم به مزایای هتل افزوده؛ تا مکان های دیدنی و تاریخی اصفهان مانند میدان نقش دنیا، سی و سه پل، زاینده رود، و کاخ چهلستون تنها چند دقیقه از هتل محل اقامتتان فاصله دارید .

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان با وجود 4 ستاره بودن، در بین هتل های اصفهان امتیاز بالایی از مسافران دارد . یکی از مزایای اصلی هتل نزدیکی به زاینده رود، مرکز شهر و دیدنی های مهم تاریخی اصفهان است . اتاق ها و سوئیت های 1 و 2 تخته در هتل آسمان قابل رزروند و در آرامش می توانید خستگی سفرتان را در کنید . از امکانات و خدمات هتل آسمان اصفهان به سالن همایش، جکوزی، استخر، روم سرویس، سونا، خدمات CIP و رستوران ایرانی می توان اشاره نمود.

رزرو هتل در اصفهان

در اسنپ تریپ با جستجوی زمان و تاریخ سفر می توانید لیستی از هتل های اصفهان را ببینید و هتل مورد نظرتان را در کمترین زمان رزرو کنید . امکان آنالیز و مقایسه هتل ها و اقامتگاه های اصفهان را از نظر موقعیت مکانی، کیفیت، تمیزی و قیمت دارید . مراحل رزرو هتل در اسنپ تریپ به راحتی صورت گرفته و برترین هتل ها با بیشترین تخفیف ها قابل رزرو است . در سفرهای کاری به اصفهان، از قسمت تجاری اسنپ تریپ رزرو هتل را می توانید انجام دهید تا از تخفیف گروهی بهره مند شوید . نظرات کاربران همیشه در دسترس است تا برترین هتل اصفهان را انتخاب کنید . از دیگر مزایای اسنپ تریپ می توان به خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته اشاره نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2030

به "هتل های تماشایی اصفهان را بشناسید!هتل عباسی اصفهانهتل آسمان اصفهانرزرو هتل در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های تماشایی اصفهان را بشناسید!هتل عباسی اصفهانهتل آسمان اصفهانرزرو هتل در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید