ورزشکاران معلول منطقه2 قهرمان تهران شدند

به گزارش تور کیش، ورزشکاران منطقه2 در اختتامیه نخستین دوره لیگ بازی های افراد دارای معلولیت منطقه ها 22 گانه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

ورزشکاران معلول منطقه2 قهرمان تهران شدند

به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، مسابقه هایی برای این گروه از مرکز نشینان در منطقه7 تهران در 8 گروه برگزار گردید. این گروه ها شامل نابینایان، ناشنوایان، ناتوانان ذهنی، سندروم داون، اُتیسم، کوتاه قامتان، معلولان جسمی حرکتی ایستاده و نشسته بود که ده ها شرکت نماینده در آن با هم به رقابت پرداختنند. اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2 در این باره می گوید: از تکه دوم تهران 4 نفر برای حضور در 4 گروه از این مسابقه شرکت کردند که در سرانجام نمایندگان منطقه2 از محله های دریا و شهرآرا در 2 گروه سندروم داون و ناشنوایان پیروز به کسب رتبه اول شدند.

او با بیان اینکه این مسابقه ها برای نخستین بار در شهر تهران با این تعداد شرکت نماینده از گروه های مختلف به وسیله شهرداری تهران برگزار گردید، می افزاید: حسین بلوری، شرکت نماینده گروه سندروم داون و قاسم حبیبی شرکت نماینده گروه ناشنوایان توانستند رتبه های اول شهر تهران را برای منطقه2 کسب نمایند.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه2، این مسابقه ها پیش از برپایی در مرحله نهایی در نواحی منطقه 2 با حضور 38 نفر و در مرحله منطقه ای با حضور 9 نفر برگزار گردید که 4 نفر راه یافته به لیگ شهر تهران، بهترین های منطقه به شمار می آیند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2132

به "ورزشکاران معلول منطقه2 قهرمان تهران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران معلول منطقه2 قهرمان تهران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید