آسمان صاف عتبات در آستانه اربعین، خنک شدن هوای شهرهای مرزی کشور

به گزارش تور کیش، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان شهرهای زیارتی عراق و شهرهای مرزی ایران طی دو روز آینده صاف خواهد بود.

آسمان صاف عتبات در آستانه اربعین، خنک شدن هوای شهرهای مرزی کشور

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت جوی عتبات عالیات اظهارکرد: آسمان نجف فردا و پس فردا (26 و 27 مهر) صاف تا کمی ابری همراه خواهد بود و دمای هوا فردا در گرم ترین و خنک ترین زمان 37 درجه سانتیگراد و 21 درجه سانتیگراد و پس فردا 39 و 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

وی در خصوص وضعیت جوی شهر کربلا طی دو روز آینده (26 و 27 مهر)، گفت: آسمان این شهر فردا و پس فردا کمی ابری پیش بینی می گردد. دمای هوای کربلا فردا در گرمترین و خنک ترین زمان به 36 و 22 درجه سانتیگراد و پس فردا به 37 و 23 درجه سانتیگراد می رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شهر کاظمین طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان کاظمین طی این دو روز کمی ابری با احتمال بارش خفیف باران خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 36 و 22 درجه سانتیگراد می رسد.

ویبا اشاره به وضعیت جوی مرز خسروی طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) فردا و پس فردا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. دمای هوا فردا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 35 و 20 درجه سانتیگراد می رسد و دمای هوا پس فردا در گرم ترین زمان 37 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان 23 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان شلمچه فردا صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای 38 و 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 39 و 22 درجه سانتیگراد می رسد.

به گفته وی، آسمان مهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و پس فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش بینی می گردد. دمای هوا فردا در مهران در گرم ترین و خنک ترین زمان 38 و 23 درجه سانتیگراد و پس فردا در گرم ترین و خنک ترین زمان39 و 22 درجه سانتی گراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی شهر بستان طی فردا و پس فردا اظهار کرد: آسمان بستان فردا صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می گردد و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 37 درجه سانتیگراد و 21 درجه سانتیگراد می رسد. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در کمترین و خنک ترین زمان 36 و 19درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

وی با اشاره به وضعیت جوی اهواز طی دو روز آینده اضافه کرد: آسمان اهواز فردا صاف تا قسمتی ابری و پس فردا صاف تا کمی ابری در بعد از برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. دمای هوا در این روز در گرم ترین زمان به 38 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به 19 درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی کرمانشاه طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا آسمان کرمانشاه قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم ترین و خنک ترین زمان در این دو روز به 28 و7 درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان در خصوص وضعیت جوی ایلام را طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و پس فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش بینی می گردد. دمای هوا در این دو روز در گرم ترین زمان 29 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 466

به "آسمان صاف عتبات در آستانه اربعین، خنک شدن هوای شهرهای مرزی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان صاف عتبات در آستانه اربعین، خنک شدن هوای شهرهای مرزی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید