آشنایی با منطقه پولونزکوی استانبول polonezk&ampoumly

به گزارش تور کیش، پولونزکوی استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی استانبول قصد معرفی منطقه طبیعی پولونزکوی استانبول را داریم که شاید کمتر نام آن را شندیده باشید پس در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید تا با این منطقه بکر و خوش آب و هوا بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با منطقه پولونزکوی استانبول polonezk&ampoumly

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از منطقه های خوش آب و هوا و از جاذبه های طبیعی در استانبول به شمار میرود که به علت شباهت زیاد با شمال ایران در بین گردشگران ایرانی محبوب است و اگر سری به این منطقه بزنید محال است در آنجا با ایرانی ها برخورد نکنید.

شاید یکی از دلایل اصلی انتخاب این منطقه به علت آسیای بودن و شباهت زیاد با شمال ایران باشد و این منطقه فاصله چندانی با ایران ندارد . این منطقه بکر و زیبا در فاصله 25 کیلومتری از شهر استانبول قرار گرفته که میتوانید در کمتر از 30 دقیقه از استانبول به این منطقه برسید و روز خوبی را در آنجا سپری کنید.

وجود آبشار و برکه های پر از آب، انواع پرندگان، آب و هوای پاک و مردمان محلی بسیار مهمان نواز از ویژگی های مهم این منطقه است که هر توریستی را به سمت خود می کشاند. خوراک ها، غذاها و آداب و رسوم اهالی پولونزکوی شبیه به لهستان می باشد زیرا سالیان زیادی است که تبدیل به ییلاق خوش آب و هوا برای لهستانی های ساکن استانبول شده است.

در واقع با وارد شدن به منطقه پولونزکوی استانبول شاهد دو نوع فرهنگ مختلف ، رستوران های ترکی و لهستانی با غذاهای خوشمزه و صنایع دستی فوق العاده زیبا و کار شده رو به رو خواهید شد که همین تنوع آداب و رسوم است.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر برای پندیم بار است که به استانبول سفر میکنید از حال و هوای شهر استانبول بیرون آماده و به این منطقه زیبا سری بزنید.

مقالات بیشتر درباره استانبول بخوانید :

  • میدان تقسیم استانبول Taksim Meydanı
  • آشنایی با پل بسفر استانبول bosphorus bridge
  • گذراندن یک روز فوق العاده در استانبول Istanbul
  • آشنایی با برترین بوتیک هتل های استانبول
  • مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول Aqua Florya istanbul
منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2294

به "آشنایی با منطقه پولونزکوی استانبول polonezk&ampoumly" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با منطقه پولونزکوی استانبول polonezk&ampoumly"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید