آینده شیخ دیاباته در استقلال تعیین شد

به گزارش تور کیش، تهران (پانا) - آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران که از سوی محمود فکری سرمربی جدید استقلال از حضور در تمرین این تیم منع شده، به زودی تکلیف آینده خود را خواهد دانست.

آینده شیخ دیاباته در استقلال تعیین شد

پیش از آغاز فصل تعیین بود که محمود فکری آغاز سختی در استقلال خواهد داشت و انواع حاشیه ها با اولین ناکامی سراغ کاپیتان سابق آبی ها خواهد بود؛ اتفاقی که در جریان ملاقات مقابل فولاد رخ داد و شیخ دیاباته به شکل عجیبی تعویضش را تاخیر انداخت تا صدای اعتراض طرفداران در فضای مجازی بلند گردد.

پس از اقدام غیر حرفه ای شیخ دیاباته، محمود فکری این بازیکن را از حضور در تمرین استقلال منع کرد تا نشان دهد بدنبال نظم و ترتیب در استقلال است، اما به همین دلیل یک منبع مطلع به پانا گفت که شیخ دیاباته قرار نیست به صورت کامل از استقلال کنار گذاشته گردد و طی امروز و یا نهایتا فردا وریا غفوری کاپیتان استقلال با محمود فکری جلسه خواهد داشت تا برای بازگشت دیاباته میانجیگری کند و فکری هم با این درخواست موافقت خواهد نمود.

تمرین استقلال امروز تعطیل خواهد بود و بازیکنان از دوشنبه تمرین خود را ادامه خواهند داد و دیاباته هم احتمالا از سه شنبه به تمرین اضافه خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، در لیست بازی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر قرار نگیرد تا تنبیه حداقلی برای او در نظر گرفته گردد. البته اینکه کمیته انضباطی باشگاه استقلال چه جریمه ای بازی دیاباته در نظر بگیرند، هنوز تعیین نیست اما شاید درصدی از قرارداد این بازیکن کسر گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1297

به "آینده شیخ دیاباته در استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده شیخ دیاباته در استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید