ارسال هر 3 ثانیه یک نقاشی به پویش به رنگ مدرسه از سوی دانش آموزان

به گزارش تور کیش، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت چشمگیر دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه اطلاع داد به طوری که در بعضی روزها، تقریبا در هر 3 ثانیه یک نقاشی از دانش آموزان دریافت می گردد.

ارسال هر 3 ثانیه یک نقاشی به پویش به رنگ مدرسه از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران، سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعلام نمود: دانش آموزان می توانند نقاشی خود را با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش و آبرنگ کشیده و از پدر و مادرشان بخواهند که تصویر آن را به وسیله گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش؛ تا یازدهم آبان ماه سال جاری، 250 هزار دانش آموز با ارسال نقاشی در این پویش مشارکت نموده اند.

شایان ذکر است: گروه سنی در نظر گرفته برای این پویش 6 تا 12 سال است، البته این بدان معنا نیست که بچه ها کمتر از 6 سال نمی توانند برای ما نقاشی ارسال نمایند. نقاشی بچه ها کمتر از 6 سال نیز تایید و آنالیز می گردد. البته تاکید بر این است که از یک سو به جهت اهمیت گروه سنی شش تا 12 سال در راستا فرهنگ سازی و از سوی دیگر چون امکان ترسیم نقاشی برای بچه های زیر 6 سال در این زمینه کمتر است، مخاطب اصلی پویش دانش آموزان باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یادآوری می گردد؛ در این طرح خوزستان، گیلان، زنجان و قم، مشارکت بسیار بالایی در این پویش داشته اند و 41 درصد نقاشی های تایید شده مربوط دانش آموزان استان خوزستان است که در بین استان های کشور رتبه نخست را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1847

به "ارسال هر 3 ثانیه یک نقاشی به پویش به رنگ مدرسه از سوی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال هر 3 ثانیه یک نقاشی به پویش به رنگ مدرسه از سوی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید