استرالیا از دیوار چین عبور نکرد، صعود چین به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش تور کیش، تیم والیبال امید چین در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال امیدهای آسیا، مقابل استرالیا به فزونی دست یافت.

استرالیا از دیوار چین عبور نکرد، صعود چین به مرحله یک چهارم نهایی

با تورهای چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، حساس ترین بازی روز سوم مسابقات والیبال امیدهای آسیا بین تیم های چین و استرالیا برگزار گردید که چین با کسب دومین پیروزی خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تیم والیبال امید چین پیروز شد در ست نخست این بازی با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی برسد که در ست دوم این استرالیا بود که با نتیجه 26 بر 24 به رجحان رسید.

ست سوم و چهارم این ملاقات نیز با نتیجه های 25 بر 21 و 25 بر 22 به نفع تیم والیبال چین به انتها رسید و به این ترتیب تیم والیبال امید استرالیا با دو باخت از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

تیم والیبال امید چین قبل از این بازی نیز نخستین ملاقات خود را با نتیجه 3 بر صفر در مقابل تیم مالزی به پیروزی رسیده بود که تیم والیبال امید چین با این دو برد خود را به عنوان مدعیان قهرمانی این رقابت ها معرفی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 662

به "استرالیا از دیوار چین عبور نکرد، صعود چین به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا از دیوار چین عبور نکرد، صعود چین به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید