اسمارتفون گلکسی A02s سامسونگ در پایگاه داده گیکبنچ رویت شد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از آی تی رسان، شرکت سامسونگ در تدارک عرضه یک اسمارت فون اندرویدی پایین رده جدید با نام گلکسی A02s است. سامسونگ گلکسی A02s با شماره مدل SM-A025G اکنون در فهرست وبسایت گیک بنچ رویت شده است. این هندست در تست های پردازش تک هسته ای و چندهسته ای گیک بنچ به ترتیب امتیازات 756 و 3934 را کسب کرد. چند روز پیش این اسمارت فون با شماره مدل SM-A025F پیروز به دریافت تائیدیه Bluetooth SIG شد. استفاده از کاراکتر F در انتهای شماره مدل محصول نشان می دهد که هندست مذکور در 2 ورژن مختلف روانه بازار خواهد شد.

اسمارتفون گلکسی A02s سامسونگ در پایگاه داده گیکبنچ رویت شد

همچنین فهرست گیک بنچ دربردارنده اطلاعاتی پیرامون مشخصات کلیدی گلکسی A02s است. بر اساس جزئیات مندرج در فهرست، گلکسی A02s با سیستم عامل اندروید 10 و 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. در این فهرست به اطلاعات مربوط به تراشه هندست هیچ اشاره ای نشده است؛ اما با تجزیه و تحلیل تصویر سورس کد منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice می توان دریافت که گلکسی A02s مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 خواهد بود. بر اساس نوع GPU می توان حدس زد که هندست مذکور احتمالا احتمالا به همراه تراشه 8 هسته ای اسنپ دراگون 450 ساخت کوالکام عرضه می گردد.

مشخصات شایعه شده پیرامون اسمارت فون گلکسی A02 سامسونگ

بر اساس اخبار و گزارشات پیش تر مخابره شده گلکسی A02s احتمالا به همراه یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و ناچ قطره ای شکل روانه بازار می گردد. همچنین بر اساس گزارشات این هندست مجهز به تراشه اسنپ دراگون 450 ساخت کوالکام و GPU آدرنو 506 خواهد بود. گجت مذکور دارای رم 3 گیگابایتی است؛ اما در مورد ظرفیت حافظه داخلی آن هیچ گونه اطلاعاتی در دست نیست. با توجه به صدور تائیدیه های مختلف برای گلکسی A02s به نظر می رسد که این اسمارت فون با پیکره بندی های مختلف حافظه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این هندست مجهز به پیکره بندی دوربین دوگانه در قسمت پشتی بوده و ماژول مذکور از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می نماید. در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون ناچ قطره ای شکل نمایشگر هستیم. انرژی موردنیاز گلکسی A02s به وسیله یک باتری 3500 میلی آمپرساعتی تامین شده و این هندست با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 در دسترس کاربران قرار می گیرد. از جنبه درگاه های ارتباطی نیز این هندست از امکاناتی نظیر اتصال GSM/WCDMA/FDD-LTE، WLAN 802.11b/g/n، WiFi-Direct و بلوتوث ورژن 4.2 برخوردار است. با این حال سایر مشخصات دستگاه کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارند. گلکسی A02s در واقع نسخه ری برند شده گلکسی A02 به شمار می رود.

سامسونگ هیچ گاه پیرامون اسمارت فون های خود اطلاعاتی را به صورت رسمی به اشتراک نمی گذارد. بنابراین در مقطع کنونی بایستی به صحت و سقم کلیه اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کرد. لذا به منظور تائید و ارائه اطلاعات رسمی از جانب کمپانی ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1243

به "اسمارتفون گلکسی A02s سامسونگ در پایگاه داده گیکبنچ رویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسمارتفون گلکسی A02s سامسونگ در پایگاه داده گیکبنچ رویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید