الخلیفی: امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند، اگر کیلیان خواستار جذب بازیکنی باشد، امکان پذیر است

به گزارش تور کیش، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن می گوید که ستاره فرانسوی این تیم در این تابستان جایی نخواهد رفت.

الخلیفی: امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند، اگر کیلیان خواستار جذب بازیکنی باشد، امکان پذیر است

به گزارش خبرنگاران، آینده حرفه ای کیلیان امباپه همچنان یکی از موضوعات داغ رسانه های مختلف اروپایی است. در تازه ترین مورد برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو اسپانیا مدعی شده که مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن میخواهد در جریان مسابقات یورو 2020 پیوستنش به رئال مادرید را اعلام کند. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن اما می گوید امباپه در این تابستان جایی نخواهد رفت.

ناصر الخلیفی در گفت وگو با نشریه فرانسوی اکیپ درباره آینده حرفه ای مهاجم 23 ساله پاری سن ژرمن گفت: کیلیان در پاری سن ژرمن خواهد ماند. ما هرگز او را نخواهیم فروخت و او هم به عنوان بازیکن آزاد از جمع ما جدا نخواهد شد. درباره مذاکراتی که در جریان است هم هرگز جزئیاتی در اختیار رسانه ها نخواهم گذاشت. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مذاکرات به خوبی پیش می رود. امیداورم نقاط مشترکی برای تمدید قرارداد پیدا کنم.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن توضیح داد: اینجا پاریس و فرانسه کشور کیلیان است. امباپه یک مأموریت دارد، او فقط یک فوتبالیست نیست، بلکه اینجاست تا به ارتقای لیگ یک فرانسه، کشورش و پایتختش یاری کند. او پسری شگفت انگیز است، هم به عنوان یک ورزشکار هم به عنوان یک انسان. امباپه در سال های پیش رو جایزه توپ طلا را خواهد بُرد و صد درصد از این بابت مطمئنم.

وی ادامه داد: کیلیان هر چیزی که برای ادامه کار احتیاج است را اینجا دارد. او کجا می تواند برود؟ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی و پروژه می تواند امروز با پاری سن ژرمن رقابت کند؟ آیا او انتظار تضمین هایی برای ارتقای سطح کیفی تیم دارد؟ اگر کیلیان این حرف را بزند، این نشان می دهد که می خواهد برنده باشد و این چیز بدی نیست. ما هم جاه طلب هستیم اما اگر امباپه می خواهد تصمیم بگیرد که چه بازیکنی جذب گردد یا نه، این امکان پذیر است. تأکید می کنم که کیلیان پسر فوق العاده ای است و خواستار داشتن تیمی بهتر جهت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1649

به "الخلیفی: امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند، اگر کیلیان خواستار جذب بازیکنی باشد، امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی: امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند، اگر کیلیان خواستار جذب بازیکنی باشد، امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید