کوشش لواندوفسکی برای رسیدن به بازی برگشت با پاری سن ژرمن

به گزارش تور کیش، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ میخواهد خود را به بازی برگشت این تیم مقابل قهرمان فرانسه برساند.

کوشش لواندوفسکی برای رسیدن به بازی برگشت با پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی که در جریان رجحان 3 بر صفر تیم ملی فوتبال لهستان مقابل آندورا در هفته دوم از مسابقات مرحله مقدماتی جام دنیای 2022 قطر در منطقه اروپا، از ناحیه زانو آسیب دید و همین مسئله باعث شد بازی با انگلیس در همین چارچوب را از دست بدهد، بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ از ناحیه لیگامنت زانوی راست دچار مصدومیت شده است و به مدت چهار هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود.

چهار هفته خانه نشینی برای این مهاجم لهستانی بدین معناست که او هر دو ملاقات رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن که روزهای 18 و 24 فروردین و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می گردد را از دست خواهد داد. لواندوفسکی همچنین نمی تواند باواریایی ها را در ملاقات مقابل لایپزیگ، یونیون برلین، ولفسبورگ، بایرلورکوزن و ماینتس همراهی کند.

حالا اما نشریه معتبر کیکر آلمان خبر می دهد با وجود اینکه باشگاه بایرن مونیخ مدت زمان خانه نشینی لواندوفسکی 32 ساله را چهار هفته اعلام نموده است، این مهاجم لهستانی می خواهد تا دو هفته دیگر به میادین فوتبال بازگردد و خود را به بازی برگشت با پاری سن ژرمن برساند، اگرچه تصمیم نهایی در این مورد را هانسی فلیک و تیم پزشکی باشگاه خواهند گرفت. سرمربی آلمانی باواریایی ها پیش از این گفته بود که در خصوص استفاده از بهترین بازیکن سال 2020 دنیا هیچگونه ریسکی نخواهد کرد.

لواندوفسکی که این فصل 42 گل در 36 بازی برای باواریایی ها به ثمر رسانده است، در صورتی که بتواند تا دو هفته آینده به شرایط بازی برسد، حضورش در بازی مقابل تیم های ولفسبورگ، بایرلورکوزن و ماینتس هم بلامانع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1548

به "کوشش لواندوفسکی برای رسیدن به بازی برگشت با پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش لواندوفسکی برای رسیدن به بازی برگشت با پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید