اپلیکیشن Sun Moon Expert زمان و مکان های مناسب برای عکسبرداری از ماه و خورشید را به شما اطلاع می دهد

به گزارش تور کیش، MIOPS اپلیکیشنی را برای عکاسان توسعه داده که به طور دقیق خورشید و ماه را برای عکاسانی که خواستار اطلاعات دقیق آسمانی هستند، ردیابی می نماید.

اپلیکیشن Sun Moon Expert زمان و مکان های مناسب برای عکسبرداری از ماه و خورشید را به شما اطلاع می دهد

این اپلیکیشن که Sun Moon Expert نامیده می گردد، ساعت های طلوع و غروب خورشید یا وقتی که در افق جای خاصی قرار می گیرند و فرصت عکاسی خوبی پدید می آورند، معین می نماید.

با استفاده از نمای دوربین واقعیت افزوده (AR)، کاربران می توانند ببینند خورشید یا ماه چه زمانی از یک نقطه خاص عبور می نماید. به عنوان مثال، اگر یک عکاس بخواهد بداند ماه چه زمانی در داخل طاق نصرت پاریس ظاهر می گردد، می تواند از ویژگی AR در Sun Moon Expert استفاده کند.

برنامه Sun Moon Expert بعلاوه دارای یک ردیاب خورشید است که اطلاعات خورشیدی مانند طلوع، غروب خورشید، ساعت آبی، ساعت طلایی بودن آن و ظهر خورشیدی را نمایش می دهد.

بعلاوه ردیاب ماه این اپلیکیشن مراحل ماه، سن ماه، طلوع ماه، غروب ماه و فاصله اش را نشان می دهد. بعلاوه دارای بخش فرصت های عکس است.

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

این اپلیکیشن بعلاوه دارای یک ماشین حساب عکاسی است که به معین زمان های نوردهی مورد احتیاج برای ثبت کهکشان راه شیری، تایم لپس و بعلاوه عمق میدان یاری می نماید.

این برنامه برای iOS موجود است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2206

به "اپلیکیشن Sun Moon Expert زمان و مکان های مناسب برای عکسبرداری از ماه و خورشید را به شما اطلاع می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن Sun Moon Expert زمان و مکان های مناسب برای عکسبرداری از ماه و خورشید را به شما اطلاع می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید