ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز در بیمارستان اهر

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد.

ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز در بیمارستان اهر

محمد میرزاپور امروز در نشستی با خبرنگاران شهرستان، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری شبانه روزی همکاران و پرسنل خدوم این بیمارستان، تا به امروز شاهد پیشرفت 60 درصدی ساخت قسمت جدید ساختمان با تجهیزات عالی بخش دیالیز و ال دی آر (LDR) هستیم.

وی گفت: این بخش ها به صورت دو طبقه در محوطه بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال تکمیل بوده و طبقه اول آن به بخش دیالیز با 20 تخت و طبقه دوم این ساختمان نیز مختص بخش ال دی آر (LDR)خواهد بود؛ امیدواریم تا اوایل سال 99 شاهد بهره برداری آن باشیم.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه رضایت مندی مراجعه کنندگان را جزو اولویت کاری پرسنل بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی مطرح کرد و اضافه کرد: هر سه ماه یک بار بطور دقیق کادر بیمارستان و مراکز بهداشت، کیفیت خدمات و میزان مسئولیت پذیری کارکنان اهر در راستای رفع نواقص در خدمت گذاری به مردم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از آماده باش کامل بیمارستان اهر در مقابله با بیماری ویروسی کرونا نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه مطابق آخرین اطلاعات موارد مثبت در کشور مشاهده نشده اما درخواست ما از تمام همشهریان رعایت نکات پیشگیرانه بخصوص در مقوله بهداشت دست و آداب بهداشتی تنفس و ... است.

وی نصب دستگاه MRI در بیمارستان اهر را کاری ارزشمند و مهم برای منطقه برشمرد و اضافه کرد: در ادامه پیشرفت های بخش بهداشتی و درمانی شهرستان اهر خوشبختانه مجوزهای لازم برای ایجاد بخش اعصاب و روان در بیمارستان اهر اخذ شده که امیدواریم با تکمیل کارهای نهایی آن در شش ماهه اول سال 99 شاهد بهره برداری از بخش روان بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان باشیم.

وی در ادامه از تأسیس داروخانه شبانه روزی در بیمارستان باقرالعلوم، ساخت و تکمیل سه درمانگاه در اهر و تکمیل مرکز سلامت روستای نقدوز و تجهیز نهایی و تأسیساتی دو درمانگاه در روستای رواسجان و شهرک شیخ شهاب الدین در آینده نزدیک خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 756

به "ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز در بیمارستان اهر" امتیاز دهید

2 کاربر به "ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز در بیمارستان اهر" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بخش های جدید ال دی آر و دیالیز در بیمارستان اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید