ایگواین: عاشق پیراهن یوونتوس هستم و می دانم که برگشته ام تا بمانم

به گزارش تور کیش، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که خیال جدایی از بانوی پیر را ندارد و برای ماندن در تورین به این تیم برگشته است.

ایگواین: عاشق پیراهن یوونتوس هستم و می دانم که برگشته ام تا بمانم

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (شنبه) برای گونسالو ایگواین شب خاصی بود. مهاجم آرژانتینی یوونتوس در بازی خانگی این تیم مقابل تیم سابقش ناپولی که با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد، به زیبایی گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند.

یوونتوس در این بازی 3 بر صفر پیش افتاد، اما در عرض 16 دقیقه سه گل خورد و در حالی که به نظر می رسید باید به تساوی خانگی رضایت دهد، با گل به خودی حریف بازی را برد.

گونسالو ایگواین که اولین گل خود را در اولین بازی خانگی اش برای یوونتوس پس از بازگشت به این تیم به ثمر رساند، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: اوه، عجب بازی پرفرازونشیبی بود. آنها خیلی سریع دو گل زدند، اما دیگر نباید اجازه دهیم که این اتفاق تکرار گردد. ما کنترل مان بر بازی را از دست دادیم و حواس مان پرت شد و به همین دلیل آنها توانستند کار را به تساوی بکشانند. با این حال خوشبختانه ما توانستیم در سرانجام بازی را ببریم.

ایگواین اضافه نمود: بازی بسیار مهمی بود. ما هنوز خیلی باید پیشرفت کنیم، اما تمام کوشش مان را در زمین بازی انجام دادیم و در نهایت هم مزد آن را گرفتیم.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس برای دومین هفته متوالی در ترکیب اصلی این تیم نهاده شد و این در حالیست که بانوی پیر در بازار نقل وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشت او را بفروشد.

بازیکن سابق ناپولی در این باره هم گفت: من با انگیزه ماندن به یوونتوس آمدم. من عاشق این پیراهن، این باشگاه و این طرفداران هستم. از اولین ثانیه ای بازگشتم به یوونتوس، می دانستم که می خواهم بمانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 311

به "ایگواین: عاشق پیراهن یوونتوس هستم و می دانم که برگشته ام تا بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین: عاشق پیراهن یوونتوس هستم و می دانم که برگشته ام تا بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید