با شماری از مشهورترین مراکز خرید آنکارا آشنا شویم

به گزارش تور کیش، آنکارا به یکی از مقصدهای پر رفت و آمد و مورد علاقه گردشگران بدل شده است و همین امر منجر می گردد تا مشهورترین مراکز خرید آنکارا نیز در لیست مکانهای مورد مراجعه گردشگران قرار بگیرند. در واقع، آنکارا از جمله شهرهایی است که بواسطه همین مراکز خرید پر زرق و برق و معروفی که دارد، بازدیدکنندگان را بیشتر به سمت خود جذب می نماید. با ما در مقاله بهترین مراکز خرید آنکارا همراه باشید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین پاساژهای آنکارا آشنا کنیم.

با شماری از مشهورترین مراکز خرید آنکارا آشنا شویم

فهرست مطالب

خیابان سیکریکسیلار یوسوکوبازار باکیرسیلار کازسیسیمجتمع تجاری کارومخیابان تونالی هیلمیقلعه آنکارافروشگاه برزگ عطر و ادکلن Pardasخرید در مرکز شهرمرکز خرید فروم

خیابان سیکریکسیلار یوسوکو

برای خرید در آنکارا به جرات میتوان گفت که این خیابان یکی از اصلی ترین مراکز خرید در آنکارا بشمار می آید و این مورد تنها بدلیل وجود مغازه و فروشگاه هایی است که عرضه نماینده اجناس سنتی آنکارا هستند؛ اقلامی نظیر فرش های دستباف، زیورآلات چرمی، فلزهای کنده کاری شده و وسایل چوبی. گفتنی است که اشیایی که در این مورد از مشهورترین مراکز خرید آنکارا بفروش می رسند، در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و برای مسافران جذابیت دارند.

بازار باکیرسیلار کازسیسی

عاملی که زمینه ساز شهرت این مورد از مشهورترین مراکز خرید آنکارا شد، فروش اجسام مسی است که شهرتی جهانی دارند. اما، در کنار این اجسام مسی اگر در این بازار به خوبی جستجو کنید، می توانید فرش های دستباف، اجناس قیمتی و زیورآلات و جواهراتی چشم نواز را نیز تهیه کنید. این بازار را میتوان پایگاه فروش اجناس اصل، باکیفیت و دست ساز دانست و در بین محصولاتش به ندرت مواردی غیر اصل یا مشابه پیدا می شوند.

مجتمع تجاری کاروم

مرکز خرید کاروم که در چندین طبقه قد علم نموده است، یکی از محبوب ترین پاساژهای آنکارا بحساب می آید، زیرا در این مجتمع انواع و اقسام اجناس در هر زمینه ای را با کیفیتی عالی میتوان یافت. اگر مدت زمان کمی برای خرید در آنکارا دارید، بهترین مکان برای مراجعت و خرید همین مجتمع است.

خیابان تونالی هیلمی

خیابان نوتالی هیلمی بسیار مشهور و پر آوازه بوده و این شهرت تنها بواسطه داشتن مراکز خرید آنکارا متعدد مدرن و پیشرفته است. وجود مغازه و فروشگاه های مختلف و متفاوت در کنار تمامی امکانات مدرن و بی نظیری که خود خیابان دارا بوده، منجر شده است تا اجسام لوکس با قیمتی بالا به فروش برسند. این تفاوت قیمت در بعضی موارد بسیار چشمگیر و محسوس است و در بعضی دیگر تفاوت چندانی با سایر مراکز خرید آنکارا ندارد.

قلعه آنکارا

شاید با شنیدن نام قلعه آنکارا در ذهن شما یک مکان تاریخی شکل گیرد. این تصور کاملا صحیح است. اما، منظور ما از مرکز خرید قلعه آنکارا بازار و مغازه هایی بوده که در حاشیه و اطراف این قلعه شکل گرفته اند و میتوان گفت در زمره مغازه های خاص و تک برای خرید در آنکارا هستند. موضوعی که در بدو ورود به این مکان بیش از هر موضوعی دیگر بچشم می خورد، چانه زنی هایی است که به منظور کاهش قیمت اجسام صورت می گیرند. میتوان این نوید را داد که اگر شما نیز اهل دریافت تخفیف هستید، می توانید بازدید از آن را درصدر فهرست گشت و گذار خود قرار دهید.

موضوع دوم کثرت فروشندگان خانم در این منطقه و محبوب ترین پاساژهای آنکارا است که به فروش اجسامی بی همتا و خاص مانند کالایی از جنس نقره، اجناس قدیمی، فرش ها و لباس های محلی و امروزی می پردازند. هیجان و جنب و جوشی که در بین خریداران و فروشندگان دیده می گردد، موردی است که شما را نیز به وجد خواهد آورد.

فروشگاه برزگ عطر و ادکلن Pardas

فروشگاه عظیم pardas را میتوان کلکسیونی جامع از تمامی رایحه هایی دانست که شاید یافتن تمامی آنها در یک مکان آسان و سهل به نظر نیاید. این مورد از بهترین مراکز خرید آنکارا که در سال 1997 میلادی در بلوار آتاتورک بنا شده، عظیمترین مرکز فروش عطر و ادکلن در کشور ترکیه است. در این فروشگاه برای تمام سلیقه ها و در رنج های قیمت عطر و اسانس وجود دارد.

خرید در مرکز شهر

در بین گردشگر ها هستند افرادی که بیشتر تمایل دارند که از فروشگاه های قدیمی موجود در مرکز شهر بازدید نموده و خرید خود را انجام دهند؛ منطقه ای که بیشتر کوی و برزن های آن به صورت باریک و پیچ در پیچ رخ نشان می دهند و پر هستند از انواع و اقسام فروشگاه های متعدد و متنوع و این امکان را به بازدیدنمایندگان می دهند تا با قیمیتی مناسب هر چیزی که مد نظرشان است را خریداری نمایند.

مرکز خرید فروم

در مرکز خرید فروم علاوه بر بوتیک ها و مغازه های فروش اجناس مختلف، می توانید کافی شاپ های مختلف را نیز تجربه نموده یا وعده ای غذایی را در یکی از رستوران های این مورد از بهترین مراکز خرید آنکارا میل کنید یا فیلمی ترک را در سینماهای آن به تماشا بنشینید.

منبع: همگردی
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1644

به "با شماری از مشهورترین مراکز خرید آنکارا آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از مشهورترین مراکز خرید آنکارا آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید