بیمارستان کوالاها؛ کوشش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی های استرالیا

به گزارش تور کیش، آتش سوزی های استرالیا موجب از بین رفتن حدود نیم میلیارد جانور در این کشور شده است. گرچه آمار دقیقی از مرگ و میر کوالاها در دست نیست اما بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کوالاها در شهر پورت مکوایر استرالیا پر شده از کوالاهایی که دچار سوختگی شده اند.

بیمارستان کوالاها؛ کوشش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی های استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دریافت 7 MB

زیست شناسان دانشگاه سیدنی می گویند حدود 480 میلیون جانور در اثر آتش سوزی های وسیع فصلی در این کشور کشته شده اند.

این حیوانات از گونه های مختلف پستانداران، پرندگان و خزندگان بوده اند و کارشناسان معتقدند با توجه به وسعت بی سابقهٔ این آتش سوزی های فصلی در استرالیا، رقم بالا افزایش خواهد یافت.

سو اشتون، رئیس بیمارستان پورت مکوایر می گوید: آتش سوزی های اخیر ضربه سنگینی به این جانوران وارد کرد، سال ها طول خواهد کشید تا شرایط این گونه جانوری دوباره بهبود بیابد. ما از هیچ یاریی برای بهبود شرایط کوالاها دریغ نخواهیم کرد

این بیمارستان اغلب توسط نیروهای داوطلب اداره می گردد.

کوالاها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا یاری می نمایند تا این کشور میلیون ها دلار درآمد از بخش گردشگری داشته باشد.

خانم اشتون می گوید قسمتی از اعتبار در این بیمارستان هزینه می گردد و بخشی از آن نیز به خرید زمین جهت برنامه پرورش کوالاها اختصاص می یابد.

منبع : یورونیوز

منبع: چمدان
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 749

به "بیمارستان کوالاها؛ کوشش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی های استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان کوالاها؛ کوشش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی های استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید