تدوین برنامه های درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد

به گزارش تور کیش، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تدوین برنامه های درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد؛ بنابراین به صورت دائمی در حال بروز رسانی و پایش این رشته ها نسبت به احتیاج های جامعه هدف هستیم.

تدوین برنامه های درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه بلگراد صربستان، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تدوین برنامه های درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد؛ بنابراین به صورت دائمی در حال بروز رسانی و پایش این رشته ها نسبت به احتیاج های جامعه هدف هستیم.

وی اضافه کرد: براساس مطالعات صورت گرفته 85 درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی جذب بازار کار شده و یا کارآفرین می شوند و این دانشگاه دارای 571 مرکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور، بیش از 220 هزار نفر دانشجو و بیش از 37 هزارنفر مدرس می باشد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اظهار امیدواری برای تبادل تجربیات بین این دو دانشگاه، اظهار کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانیم خدمات متقابل برای مردم دو کشور ایران و صربستان فراهم کنیم.

بلندی توضیح داد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که کشوری مثل ایران و صربستان می تواند با وحدت روحیه و تالیف آرمان های مشترک و هم افزایی از زورگویی سایر کشور ها جلوگیری نمایند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اعلام نمود: امیدواریم این ملاقات و انعقاد این تفاهم نامه، نقطه شروع خوبی برای همکاری های دانشگاهی، فرهنگی و مالی دو کشور ایران و صربستان باشد.

در خاتمه این ملاقات تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه بلگراد به امضای حسین بلندی و ولادان جوکیچ رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2036

به "تدوین برنامه های درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه های درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احتیاج بازار کار انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید