تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان البرز

به گزارش تور کیش، مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی البرز در حال رایزنی برای ارائه تسهیلات با شرایط بهتر برای مددجویان تحت پوشش در استان است.

تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز ، اسدالله حیدری با اشاره به اینکه طرح تامین مسکن برای خانواده های مددجویانی که دارای دو معلول و بیشتر در استان هستند سال جاری هم با جدیت پیگیری می گردد، اظهار کرد: از سال 88 تا کنون 3700 خانواده دارای دو معلول و یا بیشتر صاحب خانه شده اند.

وی در مورد انتظار بعضی از متقاضیان برای دریافت واحدهای مسکونی که طولانی شده است، ادامه داد: بهزیستی اغلب پروژه جداگانه ای برای مددجویان خود تعریف ننموده و در هر پروژه ای چند واحد را تحویل می گیرد به همین دلیل باید منتظر تکمیل آن ها از سوی پیمانکاران باشد.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: در حوزه مسکن برای خانواده های دو معلول به بالا در حوزه شهری مبلغ 140 میلیون تومان و در حوزه روستایی مبلغ 85 میلیون تومان بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن پرداخت می گردد.

حیدری با اشاره به این که تامین مسکن یکی از دغدغه های اصلی مددجویان بهزیستی است، اظهار داشت: خانه دار شدن مددجویان اقدامی در راستای توانمندسازی جامعه هدف و برطرف نگرانی آنها در مورد پرداخت اجاره خانه و جابجایی سال به سال است.

وی در مورد شرایط پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان گفت: بهزیستی دخالتی در شرایطی که بانک ها برای پرداخت تسهیلات به مددجویان معین نموده اند ندارد ولی در حال رایزنی هستیم که امکان ارائه تسهیلات با شرایط بهتر برای جامعه هدف در البرز را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1546

به "تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید