تعهد هریک از دستگاه ها برای ایجاد شغل در امسال، معین گردد

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان با یادآوری ثبت ایجاد 20 هزار و 446 شغل در سامانه رصد طی سال گذشته، تأکید کرد که به منظور تحقق هدفگذاری صورت گرفته برای اشتغالزایی در امسال، باید تعهد هریک از دستگاه ها با جزئیات میزان تعهد معین باشد.

تعهد هریک از دستگاه ها برای ایجاد شغل در امسال، معین گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از رشت ارسلان زارع در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان به آخرین نتایج طرح آمار نیروی کار که در زمستان سال 1399 توسط سازمان برنامه و بودجه انتشار یافت، اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی ، نرخ مشارکت مالی استان 44.2 درصد بوده در حالیکه این شاخص در سطح کشور 43 درصد اعلام شد.

وی تعهد دستگاه های اجرایی استان در حوزه اشتغال طی سال 1399 را 15 هزار و 663 شغل مطرح کرد و اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت خوب اشتغال استان، 20 هزار و 446 شغل در سامانه رصد به ثبت رسید و این فرایند افزایشی طی امسال نیز قابل تحقق است.

استاندار گیلان تعهد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال طی امسال را 21 هزار و 295 شغل اعلام و تأکید کرد که برای دستیابی به این هدفگذاری، باید میزان تعهد هر مجموعه ای با جزئیات معین باشد.

زارع همچنین بر لزوم توجه به اولویت سند بالادستی آمایش سرزمینی در توسعه به ویژه در حوزه دولت الکترونیک تأکید و تجمیع اطلاعات و داده های مکانی را یاری کننده ارزیابی کرد.

همچنین سیدعلی آقازاده و احمد دنیامالی نمایندگان رشت و خمام و بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه نظرات خود مطابق با دستور جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را بیان داشتند.

در این جلسه گزارش سامانه رصد (تعهد دستگاه ها در مورد ایجاد اشتغال) توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه و پیشنهاد کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست درخصوص طرح جامع تفصیلی لیسار، تدقیق حریم شهر رودسر و انتزاع کفودمژده شاندرمن از توابع شهرستان ماسال آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1586

به "تعهد هریک از دستگاه ها برای ایجاد شغل در امسال، معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد هریک از دستگاه ها برای ایجاد شغل در امسال، معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید