تفریحات هیجان انگیز در شب های آتن، تصاویر

به گزارش تور کیش، آتن در شب هم به اندازه روز زیبا و پر انرژی است. بعضی اعتقاد دارند که هیجان و نشاط آتن در شب بیشتر حتی می گردد. از مراسم فرهنگی گرفته تا مناظر فوق العاده طبیعی، شب های آتن همواره برای گردشگران بهترین ها را آماده می نماید. با ما همراه باشید تا با فعالیت هایی که می توانید در شب های آتن انجام دهید بیشتر آشنا شوید.

تفریحات هیجان انگیز در شب های آتن، تصاویر

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

در خیابان پولیگنوتو قدم بزنید

قدم زدن در شب در امتداد پولیگنوتو (Polignotou)، یکی از خیابان های معروف آتن، از تیسیو (Thissio) به سمت پلاکا حال و هوای خاصی دارد. این راستا از سینمای فضای بازِ تیسیو شروع می گردد. قدم زدن در این راستا تقریبا در تاریکی مطلق است و تنها آکروپولیس که در شب می درخشد، راهنمای شما خواهد بود. در حالی که در سکوت و تاریکی در این خیابان تاریخی قدم می زنید، احساس می کنید در سفر به زمان هستید و به سال های خیلی دورِ آتن برده شده اید.

به سینما در فضای باز بروید

تماشای فیلم در سینمای فضای باز تیسیو یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توانید در شب های آتن تجربه کنید. در این سینما می توانید در نزدیکی آکروپولیس و زیر نور ماه به تماشای فیلم بنشینید. دیگر سینماهای فضای باز آتن هم به همین خوبی هستند. تجربه نشستن در زیر آسمان پر ستاره و تماشای فیلم هرگز از یادتان نخواهد رفت.

آکروپولیس را از تپه آریوپاگوس ببینید

روبه روی آکروپولیس تپه ای سنگی به نام تپه آریوپاگوس (Areopagus) وجود دارد. این تپه یک مکان تاریخی است که نمای زیبایی از آکروپولیس را به نمایش می گذارد. هنگام شب این تپه به محلی برای جمع شدن مردم تبدیل می گردد. مردم برای تماشای آکروپولیس به این مکان می آیند، گیتار می نوازند، آواز می خوانند و نوشیدنی می نوشند. شما هم می توانید مانند مردم یونان به این تپه بروید و از منظره فوق العاده آکروپولیس لذت ببرید.

غروب خورشید را از کوه لیکابتوس تماشا کنید

تماشای غروب خورشید شاید یک فعالیت شبانه به شمار نیاید اما تجربه آن قطعا فراموش نشدنی خواهد بود. تماشای غروب خورشید از کوه لیکابتوس بهترین راه برای شروع یک شب پرهیجان است. اگر به بالای این کوه می روید، نباید فراموش کنید که سری به کلیسای کوچک آن بزنید.

الویس را دیدار کنید

بهترین مکان برای خوردن کالاماکیا رستورانی به نام الویس است که به افتخار این هنرمند آمریکایی ساخته شده است. می توانید به این رستوران بروید و کالاماکیای معروف یونان را در مکانی صرف کنید که نقطه به نقطه آن حال و هوایی از الویس پریسلی و موزیک هایش دارد.

از موسیقی ربتیکو لذت ببرید

منطقه گازی در آتن، محلی است که می توانید در آن از اجراهای موسیقی رِبتیکو (Rebetiko) لذت ببرید. این مکان در روزهای آدینه و شنبه بسیار شلوغ است. رِبتیکو نوعی موسیقی یونانی است که در دهه 20 میلادی بسیار محبوب بود. با تماشای اجراهای این نوع موسیقی و شنیدن آن می توانید بیشتر با فرهنگ و تاریخ یونان آشنا شوید.

اسکیت بازی کنید

زمین اسکیت و کافه لاتراک (Latraac) در آتن، یکی از مکان هایی است که می توانید فعالیت های سرگرم نماینده ای را در آن تجربه کنید.این زمین تا ساعت 10 شب برای بازدیدنمایندگان باز است. هیجان و نشاط این مکان باعث می گردد گردشگرانی که به این محل می آیند ساعاتی پرهیجان را تجربه نمایند بدون آنکه احساس خستگی نمایند. جمعیت حاضر در آنجا بسیار محبت آمیز رفتار می نمایند و افرادی که به اسکیت علاقه دارند، چه مبتدی باشند چه حرفه ای می توانند در این زمین بازی نمایند. اگر بتوانید زودتر خودتان را به این مکان برسانید می توانید از منوی برانچ، نوشیدنی و موسیقی هم لذت ببرید.

بشقاب خرد کنید

در یک رستوران سنتی یونانی، می توانید شکستن بشقاب را تجربه کنید. در پلاکا مکان های زیادی برای شنیدن موسیقی بوزوکی و آشنایی با مراسم و جشن های یونانی است. برای تجربه یکی از این مراسم خاص، سری به آدریانوس بزنید. در این مکان می توانید عصر خود را با شکستن بشقاب به عصر پر از شادی و هیجان تبدیل کنید.

به رستوران های روف تاپ بروید

رستوران ها و کافه های روف تاپ در آتن، منظره ای فوق العاده از شهر را به نمایش می گذارند. تعداد این رستوران ها بسیار زیاد است و به سختی می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. البته مهم نیست کدام رستوران را انتخاب می کنید؛ آنچه اهمیت دارد تماشای منظره زیبا و پرنور شهر است.

ورزشگاه پاناتینایکو را غرق در نور ببینید

در طول تابستان، ورزشگاه پاناتینایکو (Panathinaiko Stadium) در هنگام روز بسیار گرم می گردد؛ بنابراین بازدید از این ورزشگاه در شب ایده بسیار خوبی است. این ورزشگاه در هنگام شب بسیار زیباتر می گردد. به علاوه، نورپردازی های شب، شکوه خاصی به این مکان می بخشند.

به افتتاحیه های هنری بروید

آتن شهر هنر و سرزندگی است. در هر روز از هفته، در بخشی از شهر یک افتتاحیه هنری برگزار می گردد. اگر شما هم به فرهنگ و هنر علاقه دارید می توانید به یکی از این مراکز فرهنگی بروید و از آثار استعدادهای هنری یونان دیدن کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 968

به "تفریحات هیجان انگیز در شب های آتن، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز در شب های آتن، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید