تلگرام 6.3؛ ارسال فایل تا 2 گیگابایت

به گزارش تور کیش، تلگرام آپدیت بزرگی برای پیغام رسان خود منتشر نموده که قابلیت های جدیدی را به این اپ اضافه می نماید. از مهم ترین این قابلیت ها می توان به انتخاب ویدیو به عنوان تصویر پروفایل و ارسال فایل تا 2 گیگابایت اشاره نمود.

تلگرام 6.3؛ ارسال فایل تا 2 گیگابایت

پیغام رسان تلگرام روز گذشته به نسخه 6.3 بروزرسانی شد و قابلیت های جدیدی را دریافت کرد. حالا سقف حجم فایل های ارسالی از 1.5 گیگابایت به 2 گیگابایت افزایش پیدا نموده است. علاوه بر این کاربران می توانند از فایل ویدیویی به عنوان تصویر پروفایل استفاده نمایند. ویدیو پس از باز کردن پروفایل پخش شده و امکان انتخاب فریم خاص برای نمایش در چت ها وجود دارد.

ویرایشگر ویدیو قابلیت صاف کردن پوست چهره کاربر در فیلم ها و تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی را پیدا نموده است. تا پیش از این اگر تصویر یا ویدیویی برای شما ارسال می شد، تلگرام تنها نوشته آن را نشان می داد اما در نسخه جدید تصاویر ارسالی به شکل بندانگشتی (Thumbnail) در لیست چت ها و نوتیفیکیشن ها به نمایش در می آیند.

تعداد اموجی های متحرک نیز در نسخه جدید بیشتر شده و بعضی از آن ها مثل نمونه زیر به لمس های کاربر واکنش نشان می دهند:

قابلیت People Nearby بهبود پیدا نموده و حالا فاصله کاربر را با مخاطب نمایش داده و برای آغاز چت استیکر پیشنهاد می دهد. علاوه بر این امکان Mute کردن و ارسال اتوماتیک پیغام های ارسالی از سوی افراد غریبه به آرشیو به وجود آمده است. برای فعال کردن این قابلیت باید به بخش حریم خصوصی تلگرام رفت.

قابلیت مشاهده جزئیات آمار کانال های با بیش از 1000 عضو با آپدیت ماه مارس به تلگرام اضافه شد، حال این قابلیت برای کانال ها و گروه های با بیش از 500 عضو در دسترس قرار گرفته است. تلگرام می گوید این قابلیت در آینده برای گروه هایی با 100 عضو نیز فعال خواهد شد.

پخش نماینده موزیک در نسخه اندروید تغییر نموده و دکمه های جدید و لیست آهنگ بازشونده به آن اضافه شده است. همچنین در ویرایشگر ویدیو می توان ویدیوها را کراپ کرد یا چرخاند. نسخه دسکتاپ تلگرام نیز حالا مثل اپ موبایل از چند اکانت پشتیبانی می نماید.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1099

به "تلگرام 6.3؛ ارسال فایل تا 2 گیگابایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگرام 6.3؛ ارسال فایل تا 2 گیگابایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید