تمام آپدیت ها و محتوای تازه سایبرپانک 2077 به سال 2022 موکول شد

به گزارش تور کیش، CD پراجکت رد، سازنده بازی سایبرپانک 2077 هفته گذشته گفت که آپدیت نسخه نسل 9 این بازی تا سال 2022 تأخیر خورد. حال این شرکت چندی پیش نقشه راهبردی از فرایند این بازی نشان داد. در اصل این نقشه ابتدا در ژانویه سال 2021 منتشر شد اما به علت اینکه CD پراجکت رد نتوانست به آن عمل کند، این نقشه را عوض کرد. امروز آخرین حالت از آن نمایش داده شده است.

تمام آپدیت ها و محتوای تازه سایبرپانک 2077 به سال 2022 موکول شد

این طور که از این نقشه معین است، ما نباید منتظر به روزرسانی دیگری برای سایبرپانک 2077 باشیم. همین طور اینکه طبق اطلاعات عرضه شده آپدیت نسل 9 بازی های سایبرپانک و ویچر 3 در یک چهارم اول سال 2022 عرضه خواهند شد. در ادامه سال ما شاهد تعدادی محتوای اضافه رایگان، آپدیت ها و بهبودهای دیگر در بازی خواهیم بود.

آیا سایبرپانک به این به روزرسانی احتیاج دارد؟

بازی سایبرپانک 2077 در 10 دسامبر سال 2020 عرضه شد. عرضه این بازی یک فاجعه تمام عیار بود. سایبرپانک آن قدر مشکل داشت که سونی و مایکروسافت پول بسیاری از کاربران را برگرداندند. حتی سونی مجبور شد این بازی را از فروشگاه اینترنتی اش حذف کند. البته چندی پیش آن را به فروشگاه خود بازگرداند.

CD پراجکت رد از زمان عرضه سایبرپانک بیش از 10 بسته به روزرسانی عرضه نموده است. این آپدیت ها تا حد زیادی شرایط نابه سامان این بازی را بهبود بخشیدند. شرکت سازنده از همان ابتدای کار وعده های بسیاری درباره بسته الحاقی رایگان و به روزرسانی های متعدد داد. از طرفی CD پراجکت رد اعلام نمود که آپدیت نسل 9 این بازی هم تا انتهای سال 2021 عرضه خواهد شد. البته که این به روزرسانی با تأخیر روبرو شد.

از طرفی بخش از این محتوای الحاقی در قالب چند مأموریت در ماه آگوست به بازی اضافه شد. ما انتظار داریم تا در سال 2022 شاهد محتوای بیشتری از این شرکت در سایبرپانک باشیم به علت اینکه پتانسیل به شدت بالایی دارد.

CD پراجکت رد هم اعلام نمود که اطلاعات بیشتر درباره این آپدیت ها و بسته های الحاقی به زودی منتشر خواهند شد.

با وجود بهبودها سایبرپانک هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و احتیاج به بهینه سازی زیادی دارد. از طرفی به علت سبک خلاقانه و متفاوت آن همچنان هواداران مخصوص خود را داشته که منتظر هستند تا بازی به شرایط ایدئالی برسد تا آن را تجربه نمایند. مشکل اصلی سایبرپانک با کنسول های نسل 8 است. به علت اینکه این بازی با وجود اینکه در زمان کنسول های نسل 7 معرفی گردید حتی روی نسل 8 هم قابل بازی نیست.

به علت کمبود قطعات هم دسترسی افراد به کنسول های نسل 9 بسیار کم است و CD پراجکت رد می تواند سود خوبی از این بازی روی کنسول های نسل 8 ببرد. البته اگر آن را درست کند.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1835

به "تمام آپدیت ها و محتوای تازه سایبرپانک 2077 به سال 2022 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام آپدیت ها و محتوای تازه سایبرپانک 2077 به سال 2022 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید