تهران بارانی می گردد

به گزارش تور کیش، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای امروز (20 فروردین ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری و غبار آلود، از بعدازظهر در برخی ساعات بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و در منطقه ها مستعد بارش تگرگ و باد و گردوخاک پیش بینی می گردد.

تهران بارانی می گردد

به گزارش ایسنا، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، برای روز یکشنبه (21 فروردین ماه) در نیمه شرقی بارش پراکنده و در سطح استان وزش باد گاهی وزش باد شدید در بعضی منطقه ها همراه با خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

برای روز های دوشنبه تا چهارشنبه (22 تا 24 فروردین ماه) در ساعات بعدازظهر به ویژه در روز سه شنبه وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

از لحاظ دمایی شنبه شب و یکشنبه کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام و ورامین با بیشینه دمای 26 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (21 فروردین ماه) نیمه ابری، در صبح بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (22 فروردین ماه) صاف و در بعداز ظهر وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2029

به "تهران بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید