توریسم 2022 گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر گفت: موضوع بوشهر توریسم 2022 می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد که امیدوارم در آینده از این ظرفیت استان بیشتر و بهتر استفاده گردد.

توریسم 2022 گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر

عبدالکریم گراوند شامگاه آدینه در آیین اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی بوشهر در جمع خبرنگاران مطرح نمود: یکی از ظرفیت هایی که در استان داریم و ضروری است که بیشتر به آن بپردازیم گردشگری است که در چند سال اخیر نیز در این زمینه کار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری یکی از کارهایی که صورت گرفت موضوع بومگردی ها بود، در سال های گذشته در حوزه گردشگری از ظرفیت بومگردی و روستاها کار چندانی نشده بود که در 2 سال اخیر قریب به 48 واحد بومگردی در روستاها به بهره برداری رسید که 29 واحد سال گذشته و 19 واحد در سفر آقای جهانگیری با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد.

استاندار بوشهر اعلام کرد: این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل های بالای استان بوشهر در حوزه گردشگری است.

گراوند گفت: در بحث توسعه اقامتگاه ها و ساخت هتل و تکمیل واحدهایی که در حوزه نیازهای بخش گردشگری است خوشبختانه کارهای خوبی شروع شده که البته تا به نتیجه برسد قدری زمان می برد.

وی مطرح نمود: برخی از این هتل ها حداکثر تا هفته دولت به بهره برداری می رسد که اینها یاری و حمایت شده و می تواند به توسعه گردشگری و رونق کسب و کار و زندگی مردم خصوصا در سواحل یاری کند.

این مسئول تاکید نمود: استان بوشهر در حوزه سواحل از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که این ظرفیت ها را کمتر استان هایی دارند. استانی که ساحل بسیار زیبایی دارد و روستاهایی که در این ساحل ها قرار گرفته اند می توانند از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: موضوع بوشهر توریسم 2022 می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد و امیدوارم با کارهایی که انجام شده و در دست اقدام است بتوانیم در آینده بحث گردشگری را بیشتر در استان ترویج داده و از این ظرفیت استان بوشهر بیشتر و بهتر استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 660

به "توریسم 2022 گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریسم 2022 گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید