تویوتا کرولا کراس معرفی گردید: کوچک تر، معمولی تر و ارزان تر از دیگر کراس اوورهای تویوتا

به گزارش تور کیش، خاتمه تویوتا کرولا هم مانند میتسوبیشی اکلیپس و فورد موستانگ در برابر موج عاشقان به شاسی بلند تسلیم شد و به زودی شاهد خودروی کراس اوور کرولا کراس در بازارهای ایالات متحده خواهیم بود.

تویوتا کرولا کراس معرفی گردید: کوچک تر، معمولی تر و ارزان تر از دیگر کراس اوورهای تویوتا

خودروی تویوتا کرولا در صنعت خودروسازی بسیار آشنا و خوش نام است. شرکت تویوتا اولین بار در نمایشگاه تایلند سال گذشته از مدل شاسی بلند این خودرو رونمایی کرد و امروز با اعلام جزئیات بیشتری، می خواهد آن را در بازارهای ایلات متحده عرضه کند.

کرولا کراس بین مدل های C-HR و رافور تویوتا قرار می گیرد. این خودرو از جلوپنجره برجسته، چراغ های LED در دو طرف، روکس پلاستیکی بدنه، چراغ های عقب باریک و سپر عقب پلاستیکی برخوردار است.

به طور استاندارد، از رینگ های 17 اینچ فولادی استفاده می نماید اما یک مدل رده بالای آن به نام XLE به رینگ های 18 اینچ آلیاژی مجهز است. از نظر اندازه و طراحی، همان سبک طراحی نسل جدید شاسی بلندهای سری RAV4 تویوتا است.

این کراس اوور جدید ژاپنی 4.460 میلی متر طول، 1.825 میلی متر عرض و 1.646 میلی متر ارتفاع داشته، فاصله محوری آن برابر با 2.640 میلی متر است.

کوچک تر، معمولی تر و ارزان تر از دیگر کراس اوورهای تویوتا

فعلا گفته شده این مدل با پیشرانه 2 لیتری بنزینی و قدرت 169 اسب بخار به همراه گشتاور 203 نیوتن متری وارد بازار امریکا می گردد. این مدل کراس اوور تویوتا کرولا کراس از جعبه دنده اتوماتیک CVT سود می برد که تمام نیرو را به چرخ های جلو و عقب می دهد. البته، تویوتا وعده داده تا سال آینده، مدل هیبریدی این کراس اوور را هم روانه بازار کند.

سامانه چهارچرخ محرک کرولا کراس می تواند در صورت احتیاج 50 درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل کند. این خودرو می تواند تا 680 کیلوگرم بار را همراه خود بکشد و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی 7.8 لیتر است.

داخل کابین کرولا کراس بیشتر شبیه به کرولا سدان است و شاهد غربیلک فرمان سه پره، تریم فلزی، نمایشگر ایستاده و سیستم سرگرمی اطلاعاتی خود تویوتا هستیم.

مدل پایه این خودرو که L نام دارد؛ چندان ویژگی های بسیار مجهز ندارد و فقط شاهد یک صفحه نمایش 7 اینچی سازگار با اندروید اتو و اپل کارپلی، تهویه مطبوع و نمایشگر 4.2 اینچی صفحه آمپر است. تیپ میانی LE با موارد بیشتری مثل غربیلک فرمان چرمی، شارژر بی سیم گوشی های هوشمند، کنترل تهویه اتوماتیک و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی عظیم تر 8 اینچی ارائه می گردد.

تیپ بالا رده XLE را می توان خودرویی فول آپشن دانست و از گرم کن جایگاه های جلو و تنظیم برقی 10 جهته جایگاه راننده، کنترل تهویه دو منطقه ای و صفحه آمپر دیجیتالی 7 اینچی بگیرید تا سیستم های ایمنی و یاری راننده ای مثل کروز کنترل راداری، سیستم پیش از برخورد و دستیار دنبال کننده خطوط برخوردار است.

انتظار داریم قیمت این خودرو از 24 هزار دلار شروع گردد و در مدل های سفارشی به 30 هزار دلار برسد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1641

به "تویوتا کرولا کراس معرفی گردید: کوچک تر، معمولی تر و ارزان تر از دیگر کراس اوورهای تویوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کرولا کراس معرفی گردید: کوچک تر، معمولی تر و ارزان تر از دیگر کراس اوورهای تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید